درخواست حق امتیاز برای سیستم پرداخت دیجیتالی توسط شرکت بوش

درخواست حق امتیاز برای سیستم پرداخت دیجیتالی توسط شرکت بوش

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

درخواست ثبت نوآوری شرکت بوش بر پایه‌ی دفتر کل آیوتا

شرکت چند ملیتی مهندسی و فن‌آوری بوش برای یک طرح پرداخت دیجیتال بر پایه‌ی دفتر کل توزیع شده‌ی آیوتا، درخواست ثبت نو‌آوری ارائه کرده است. در حقیقت، شرکت بوش قصد دارد یک سیستم پرداخت کاربردی را بر پایه‌ی دفتر کل آیوتا ایجاد کند.

 

بنیاد آیوتا سازمانی که از تکنولوژی دفتر کل توزیع شده پیشتیبانی می‌کند و در آلمان واقع شده است. آیوتا با شرکت‌های بزرگی(همانند شرکت سافت‌ور ای‌جی، پاراسکام گیمز، جگوار، ترایو‌دات‌پارک و سایبر کریپت) برای ساخت پروژه‌های نو‌آورانه در سراسر نقاط جهان همکاری کرده است. همکاری آیوتا با بوش، مسیری برای استفاده‌ی کاربردی از تکنولوژی دفتر کل و توسعه‌ی محصولات بر پایه‌ی بلاکچین ایجاد کرده است. بر اساس گزارش کوینیت، آیوتا با پلتفرم های موبایلیتی(HIGH MOBILITY) برای توسعه‌ی نرم‌افزار‌های مرتبط با خودرو‌های خودران همکاری می‌کند.

بر اساس گزارش کوینیت، در آغاز سپتامبر ۲۰۱۷، شاخه‌ی سرمایه‌گذاری شرکت بوش با نام Robert Bosch Venture Capital در آیوتا سرمایه‌گذاری کرده است. سپس شرکت بوش بخشی از توکن‌های IOTA را به منظور دریافت سهمی در بنیاد آیوتا خریداری کرده است. شرکت بوش ادعا می‌کند که تکنولوژی تنگل(Tangle) آیوتا توجه این شرکت را جلب کرده است.

بوش همچنین نسبت به تکنولوژی بلاکچین و آینده‌ی این فن‌آوری خوش‌بین است. بر اساس گزارش کوینیت، این شرکت معتقد است که در آینده استفاده از تکنولوژی بلاکچین به‌ دلیل نیاز به گسترش اعتماد در فضای اینترنت افزایش خواهد یافت. در وب‌سایت این شرکت نیز قسمتی به معرفی تکنولوژی بلاکچین و محصولات مرتبط با این تکنولوژی اختصاص داده شده است.

آیا درخواست ثبت نو‌آوری شرکت بوش در نهایت به صورت یک محصول کاربردی ارائه خواهد شد؟ آیا فعالیت شرکت‌های بزرگ در صنعت بلاکچین، افزایش ثبت نوآوری و عرضه‌ی محصولات بلاکچینی کارآمد‌تر آغاز فصل جدیدی از تکنولوژی را نشان می‌دهد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.