درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله خاتم ایساتیس پویا در بورس تهران

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله خاتم ایساتیس پویا در بورس تهران

به گزارش سیگنال به نقل از بورس اوراق بهادار تهران،

‌چهارشنبه 30/07/1399- به گزارش روابط عمومی بورس تهران به نقل از مدیریت پذیرش – براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از این تاریخ (سی­ام مهر ماه 1398) صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله خاتم ایساتیس پویا جهت سرمایه­ گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت با نماد «خاتم (KHATAM)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج ‌گردید.

مدیر این صندوق، شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش، موسسان آن کارگزاری ایساتیس پویا، سرمایه­ گذاری ایساتیس پویا و شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش می ­باشند. همچنین متولی صندوق موسسه حسابرسی فاطر و بازارگردان آن نیز صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی امید لوتوس پارسیان می باشند.

این صندوق حداکثر 100.000.000 واحد سرمایه­ گذاری خواهد داشت که تعداد 99.000.000 واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته شده است .

 مدارک مربوط به صندوق خاتم ایساتیس پویا از پیوند زیر قابل دریافت است:

امیدنامه

اساسنامه

مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار

اطلاعات مربوط به بازه زمان بازگشایی نماد و سایر اطلاعات تکمیلی از طریق همین سایت در اختیار سرمایه‌گذاران محترم قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.