درامد فنوال افزایش یافت / نرخ فروش شمش خالص فایرا کاهش یافت

درامد فنوال افزایش یافت / نرخ فروش شمش خالص فایرا کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بررسی گزارش ماهانه فنوال گروه کارخانه های تولیدی نورد آلمینیوم (فنوال) در تیر 98 مقدار یک هزار و 272 تن تولید و یک هزار و 326 تن فروش داشته است. تولیدات نورد آلومینیوم شامل ورق ، کویل، تسمه، محصولات درجه 2، محصولات کلد، محصولات کارمزدی، محصولات […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

بررسی گزارش ماهانه فنوال

گروه کارخانه های تولیدی نورد آلمینیوم (فنوال) در تیر 98 مقدار یک هزار و 272 تن تولید و یک هزار و 326 تن فروش داشته است. تولیدات نورد آلومینیوم شامل ورق ، کویل، تسمه، محصولات درجه 2، محصولات کلد، محصولات کارمزدی، محصولات صادراتی است. فنوال از محل فروش این محصولات در تیر ماه درآمد 39 میلیارد و 732 میلیون تومانی ساخته است.

مقدار تولید تجمیعی فنوال در چهار ماه اولی 98، سه هزار و 764 تن و مقدار فروش تجمیعی فنوال در چهارماه اول 98، سه هزار و 798 تن است. که با این میزان فروش، درآمد تجمیعی 111 میلیارد و 116 میلیون تومانی ساخته است.

میانگین درآمد ماهانه فنوال در چهار ماه اول 98، 27 میلیارد و 779 میلیون تومان است که در تیر ماه درآمد 39 میلیارد و 732 میلیون تومانی داشته است. بنابراین فنوال در تیر ماه درآمدی بالاتر از میانگین درآمد ماهانه، درآمد ساخت است. دلیل افزایش درآمد فنوال در تیر ماه افزایش مقدار فروش شرکت در تیر ماه است.

مهمترین موضوعی که در گزارش تیر ماه فنوال مشاهده می‌شود، همانند خرداد ماه، محصول صادراتی داشته است. فنوال در خرداد ماه 24 تن فروش داشته و در تیر ماه نزدیک به 47 تن فروش داشته است، بنابراین می‌توان وارد شدن صادرات به چرخه فروش شرکت در خرداد ماه و افزایش آن در تیر ماه را می‌توان مثبت ارزیابی کرد.

بررسی گزارش ماهانه فایرا

شرکت آلومینیوم ایران (فایرا) در تیر ماه، 15 هزار و 142 تن تولید و 10 هزار و 982 تن فروش داشته است. مهمترین محصول شرکت، شمش خالص مهمترین محصول شرکت است. فایرا در تیر ماه نه هزار و 127 تن تولید داشته و شش هزار و 109 تن فروش داشته است که 57% از درآمد شرکت از محل فروش شمش خالص است.

فایرا در چهار اول 98، مقدار 61 هزار و 673 تن تولید داشته و 44 هزار و 936 تن فروش داشته است. همچنین درآمد تجمیعی فایرا در این مدت یک هزار و 27 میلیارد تومان است.

فایرا به طور میانگین در هر ماه از سال 98 مبلغ 256 میلیارد و 839 میلیون تومان است. درآمد تیرماه فایرا 245 میلیارد و 379 میلیون تومان است که فایرا نزدیک به میانگین درآمدی ماهانه، درآمد ساخته است.

مقدار فروش فایرا در تیر ماه، نسبت به خرداد ماه افزایشی بوده اما نرخ فروش شمش خالص کاهش چشمگیری داشته است. به دلیل اهمین شمش خالص در سبد فروش شرکت، تغییرات نرخ فروش محصولات، بر درآمد شرکت اثرگذار بوده و موجب کاهش درآمد فایرا شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها