درآمد فلوله بیش از 54 میلیارد تومان کاهش یافت

درآمد فلوله بیش از 54 میلیارد تومان کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، فلوله در مرداد ماه مقدار یک هزار و 308 تن فروش داشته است که این مقدار فروش درامد 12 میلیارد و 291 میلیون تومانی ساخته است. لوله‌های نشکن، دیگ شوفاژ و سایر محصولات چدنی، محصولات اصلی شرکت به شمار می‌روند. که لوله‌های نشکن در سبد درامدی […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، فلوله در مرداد ماه مقدار یک هزار و 308 تن فروش داشته است که این مقدار فروش درامد 12 میلیارد و 291 میلیون تومانی ساخته است. لوله‌های نشکن، دیگ شوفاژ و سایر محصولات چدنی، محصولات اصلی شرکت به شمار می‌روند. که لوله‌های نشکن در سبد درامدی فلوله جایگاه ویژه‌ای دارد. به طوری که در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98، بیش از 83% از درامد شرکت از محل فروش لوله‌های نشکن تامین می‌شود. بنابراین تغییرات در نرخ فروش این محصول و تغییر در مقدار فروش لوله‌های نشکن بر درامد شرکت اثرگذار است.

مقدار و نرخ فروش لوله‌های نشکن در سراشیبی

میانگین مقدار فروش لوله‌های نشکن در سال 97، دو هزار و 390 تن است که در ماه‌های 98، مقدار فروش شرکت از این سطح فاصله قابل توجه گرفته است. به طوری که در خرداد ماه بالاترین سطح فروش شرکت، یک هزار و 526 تن بوده و در دیگر ماه‌ها از این سطح فاصله گرفته است. مقدار فرورش لوله‌های نشکن در مرداد ماه با کاهش نزدیک به 400 تن نسبت به تیر ماه به یک هزار و 107 تن در مرداد ماه رسیده است.

علاوه بر کاهش مقدار فروش لوله‌های نسکن، نرخ فروش لوله‌های نشکن از 10 میلیون و 556 هزار تومان به ازای هر تن در تیر ماه به 8 میلیون و 599 هزار تومان در مرداد ماه رسیده است. بنابراین مقدار و نرخ فروش لوله‌های نشکن کاهش یافته است و انتظار می‌رود درامد شرکت نیز کاهش یابد.

درامد فلوله کاهش یافت

میانگین درامد ماهانه فلوله در سال مالی منتهی به خرداد 98 مبلع 175 میلیارد و 158 میلیون تومان است. مقدار فروش فلوله در دوره ماهانه 98 کاهش داشته است اما به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات، درامد شرکت افزایشی بوده و در خرداد ماه فلوله درامد 179 میلیارد و 816 میلیون تومانی ساخته است. اما در مرداد ماه درامد شرکت به دلیل کاهش نرخ فروش محصول اصلی و همچنین کاهش مقدار فروش لوله‌های نشکن کاهش یافته است. و در نهایت منجر به کاهش درامد فلوله شده است.

درامد فلوله با کاهش 54 میلیارد تومانی در مرداد ماه نسبت به تیر ماه به 122 میلیارد و 907 میلیون تومان رسیده است.

با توجه به اینکه نرخ فروش محصول اصلی شرکت کاهش داشته است، فلوله برای نزدیک شدن به سطح درامد میانگین 97 بایستی مقدار فروش را افزایش دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.