درامد “فجر” نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت

درامد “فجر” نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، فولاد امیرکبیر کاشان در تیر ماه درامد ۸۰ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومانی ساخته است که درامد شرکت در مرداد ماه نسبت به تیر ماه ۱۹ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان افزایش یافت.به گزارش رادیو سهام، فولاد امیرکبیر کاشان در مرداد ماه، ۸ هزار و ۲۶۶ […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، فولاد امیرکبیر کاشان در تیر ماه درامد ۸۰ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومانی ساخته است که درامد شرکت در مرداد ماه نسبت به تیر ماه ۱۹ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان افزایش یافت.
به گزارش رادیو سهام، فولاد امیرکبیر کاشان در مرداد ماه، ۸ هزار و ۲۶۶ تن خدمات نورد سرد و ۹ هزار و ۲۰۳ تن محصول گالوانیزه فروش داشته است که در این ماه درامد ۸۰ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان داشته است.
درامد تجمیعی فولاد امیر کبیر کاشان در دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸، مبلغ ۳۷۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان است. بنابراین میانگین درامد ماهانه فجر در دوره ۵ ماهه، مبلغ ۷۵ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان است. بنابراین فجر در مرداد ماه بالاتر از میانگین درامدی شرکت در دوره ۵ ماهه، درامد ساخته است. همچنین میانگین درامد ماهانه فجر در سال مالی ۹۷ مبلغ ۷۳ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان است. بنابراین فجر در مرداد ماه حتی بالاتر از میانگین درامد ماهانه ۹۷، درامد ساخته است.

درامد فجر در تیر ماه، ۶۰ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان بوده که در مرداد ماه با رشد ۱۹ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومانی همراه بوده است.
مقدار فروش فجر ۷ هزار تن افزایش یافت
حتما بخوانید :  گزارش شرکت ها، پاشنه اشیل بازار سرمایهفجر در مرداد ماه ۱۷ هزار و ۴۶۹ تن فروش داشته است و فروش تجمیعی فجر در دوره ۵ ماهه ۶۰ هزار و ۹۴ تن است. مقدار فروش فجر در مرداد ماه با رشد بیش از ۷ هزار تنی نسبت به تیر ماه شرایط را برای افزایش درامد شرکت فراهم اورده است. چراکه فولاد امیرکبیر کاشان در تیر ماه ۱۰ هزار و ۸۳۳ تن فروش داشته و این مقدار در مرداد ماه به ۱۷ هزار و ۴۶۹ تن رسیده است.
بازگشت نرخ فروش محصول گالوانیزه به مدار صعودی
محصول گالوانیزه مهمترین محصول شرکت در سبد درامدی است. بنابراین تغییرات نرخ فروش این محصول بر درامد شرکت اثرگذار است. نرخ فروش محصول گالوانیزه از ابتدای سال روند صعودی داشته اما در تیر ماه با کاهش مواجه بوده و به ۷ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان به ازای هر تن رسیده است. اما در مرداد ماه، نرخ فروش محصول گالوانیزه فولاد امیر کبیر کاشان به رالی صعودی خود بازگشت و قیمت هر تن محصول گالوانیزه به ۸ میلیون و ۱۷۲ تومان رسید.

بنابراین درامد مرداد ماه فولاد امیرکبیر کاشان متاثر از افزایش مقداری فروش و افزایش نرخ فروش محصول گالوانیزه است. البته با توجه به قیمت‌گذاری این محصولات براساس نرخ‌های جهانی، می‌توان در ماه‌های اتی، کاهش فعلی نرخ فلزات را لحاظ کرد. چراکه مشاهده می‌شود، تنش بین امریکا و چین افزایش یافته و تعرفه‌های وارداتی را افزایش داده‌اند که این جنگ تجاری موجب کاهش تقاضای جهانی و افت قیمت فلزات و کامودیتی‌ها را در بر دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها