درامد “غمینو” کاهش یافت

درامد “غمینو” کاهش یافت
خلاصه اخبار

درآمد شرکت صنایع غذایی مینو شرق در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه به دلیل کاهش مقدار فروش کاهش یافت و به هشت میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان رسید.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، درآمد شرکت صنایع غذایی مینو شرق در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه به دلیل کاهش مقدار فروش کاهش یافت و به هشت میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان رسید.

 شرکت صنایع غذائی مینو شرق تولید کننده انواع خوراکی (بیسکوئیت، پفک، تافی) است که با فروش ۹۰۱ تنی این محصولات در بازار درآمد هشت میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومانی ساخته است.

فروش غمینو ۱۷۲ تن کاهش یافت

غمینو در خرداد ماه هزار و ۵۷ تن تولید و ۹۰۱ تن فروش داشته که تولید و فروش شرکت در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه کاهش یافت.

میانگین تولید غمینو در سال ۹۷، هزار تن است که در فروردین ۹۸ به دلیل گستردگی تعطیلات نوروزی، تولیدات شرکت کاهش پیدا کرده و به سطح ۸۳۸ تنی رسیده است. اما در اردیبهشت و خرداد ماه سطح تولیدی شرکت افزایش یافته و میانگین ۹۷ رسید.

میانگین مقدار فروش غمینو در سال ۹۷هزار تن است که در پی کاهش تولید، مقدار فروش شرکت در فروردین ماه کاهش یافته و به ۸۴۱ تن رسید. اما در اردیبهشت ماه به هزار و ۷۳ تن بازگشت و در خرداد ماه با کاهش ۱۷۲ تنی به ۹۰۱ تن رسید. بنابراین در خرداد ماه مقدار فروش شرکت کاهش یافت.

 

درآمد "غمینو" کاهش یافت

قیمت بیسکوئیت ۳۲ درصد افزایش یافت

غمینو تولید کننده و فروشنده بیسکوئیت، پفک و تافی است که از میان این سه محصول، بیسکوئیت سهم بالایی در درآمد شرکت دارد. تغییر در مقدار فروش و نرخ فروش این محصول اثر قابل توجهی بر درآمد شرکت دارد. هر کیلو بیسکوئیت در اسفند ۹۷ به قیمت شش هزار و ۸۲۴ تومان به فروش رسیده است و در سه ماهه بهار قیمت بیسکوئیت مینو افزایش یافت و در خرداد ماه هر کیلو بیسکوئیت به ۹ هزار و ۴۰ تومان رسید. بنابراین قیمت بیسکوئیت در بازه زمانی مورد نظر بیش از ۳۲ درصد افزایش یافت.

درآمد غمینو یک میلیارد تومان کاهش یافت

مقدار فروش شرکت در خرداد ماه نسبت به میانگین ۹۷ تغییر قابل توجهی نداشته و شرکت توانسته سطح تولیدی خود را حفظ کند اما نرخ فروش محصولات شرکت در خرداد ماه نسبت به آخرین ماه سال ۹۷ افزایش یافت که موجب شده است درامد خرداد ماه نسبت به مانگین ۹۷ رشد دو میلیارد تومانی داشته باشد. اما درامد شرکت در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه به دلیل کاهش مقدار فروش یک میلیارد تومان کاهش یافت.

درآمد "غمینو" کاهش یافت

براورد فروش ۱۳ هزار تنی در سال ۹۸

شرکت سنایع غذایی مینو شرق برای سال ۹۸ فروش ۱۳ هزار و ۲۹۴ تنی را پیش‌بینی کرده است به این ترتیب بایستی در هر فصل فروش سه هزار و ۳۲۳ تنی را محقق نماید تا به سطح فروش برآوردی خود برسد. غمینو در فصل بهار فروش دو هزار و ۸۱۵ تنی داشته که نزدیک به سطح براوردی شرکت است. از این رو به نظر می‌رسد غمینو بتواند به سطح فروش براوردی خود دست یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها