درامد “زقیام” در تیر ماه ۴% افزایش یافت

درامد “زقیام” در تیر ماه ۴% افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در دوره چهار ماهه منتهی به خرداد ۹۸ مبلغ ۶۶میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان درآمد ساخته است. محصول اصلی شرکت شیر است که در چهار ماه اول سال با فروش ۲۴ هزار و ۶۰۶ تن شیر درآمد ۵۶ میلیارد و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در دوره چهار ماهه منتهی به خرداد ۹۸ مبلغ ۶۶میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان درآمد ساخته است. محصول اصلی شرکت شیر است که در چهار ماه اول سال با فروش ۲۴ هزار و ۶۰۶ تن شیر درآمد ۵۶ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومانی ساخته است. بنابراین ۸۴% از درآمد زقیام از محل فروش شیر است. بنابراین تغییر مقداری و نرخ فروش بر درآمد شرکت می‌تواند اثرگذار باشد.

زقیام بالاتر از میانگین ماهانه درآمد ساخت

درآمد ماهانه زقیام از ابتدای سال جاری تا کنون در حال افزایش بوده و درآمد ۱۴ میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومانی زقیام به ۱۷ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان در تیر ماه رسیده است. بنابراین میانگین درآمد ماهانه زقیام در چهار ماه اول سال جاری ۱۶ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان است. که زقیام در تیر ماه بالاتر از میانگین ماهانه درآمد ساخته است.

مقدار فروش شیر زقیام کاهش یافت

شیر به عنوان محصول اصلی زقیام، ۸۴ درصد از درآمد چهار ماهه زقیام را تشکیل می‌دهد. بررسی روند تولید حاکی از کاهش مقدار تولید شیر از فروردین تا کنون بوده، همچنین مقدار فروش شرکت از شش هزار و ۴۶۶ تن به پنج هزار و ۴۶۹ تن در تیر ماه رسیده است. اما نرخ فروش شیر از ۲۱ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال (به ازای هر تن) در فروردین ماه به ۲۳ میلیون و ۷۶۳ هزار ریال (به ازای هر تن) در تیر ماه رسیده است. بنابراین علی‌رغم کاهش مقداری فروش شیر، نرخ فروش شیر کاهش یافته است.

کاهش مقداری فروش شیر موجب شده است درآمد حاصل از شیر شرکت زقیام، کاهش یابد. زقیام از محل فروش شیر در فروردین ماه درآمد ۱۳ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومانی داشته که در تیر ماه به ۱۳ میلیارد و ۵۰۱ میلیون تومان رسیده است.

درآمد زقیام ۶۰۵ میلیون تومان افزایش یافت

اما با توجه به کاهش درآمد زقیام از محل فروش محصول اصلی، درآمد کلی زقیام افزایش یافته است. بررسی منابع درآمدی زقیام حاکی از آن است که دیگر منابع به رشد درآمدی زقیام کمک کرده است. گندم و چربی ، پروتئین ، بار میکروبی به رشد درآمدی زقیام کمک کرده است. زقیام از محل فروش این محصولات در تیر ماه درآمد یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومانی ساخته است. بنابراین درآمد شرکت از محل فروش این محصولات رشد کرده و از ۱۶ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در خرداد ماه به ۱۷ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان در تیر ماه رسیده است و ۴%  (معادل ۶۰۵ میلیون تومان) نسبت به خرداد ماه افزایش یافته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها