درامد زشریف کاهش یافت

درامد زشریف کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، زشریف با فروش سه هزار و 339 تن محصول در تیر ماه درآمد 7 میلیارد و 294 میلیون تومانی ساخته است. زشریف طی 7 ماه جاری (از دی 97 تا تیر 98) به طور میانگین در هر ماه درآمد 9 میلیارد و 459 میلیارد تومانی ساخته […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، زشریف با فروش سه هزار و 339 تن محصول در تیر ماه درآمد 7 میلیارد و 294 میلیون تومانی ساخته است. زشریف طی 7 ماه جاری (از دی 97 تا تیر 98) به طور میانگین در هر ماه درآمد 9 میلیارد و 459 میلیارد تومانی ساخته است. درآمد ماهانه زشریف با نرخ رشد 7% ماهانه به مسیر خود ادامه داده است.

مقایسه روند درآمدی زشریف حاکی از آن است که درآمد شرکت در تیر ماه با کاهش همراه بوده و دلیل اصلی این موضوع کاهش مقداری فروش شرکت است.

فروش گوساله نر به صفر رسید

زشریف در خرداد و تیر ماه نتوانسته هیچ گوساله نر را به فروش برساند. این در حالی است که تولید گوساله نر با رشد همراه بوده و به 179 راس رسیده است که تنها در دی 97 این تعداد تولید داشته است.

کاهش مقداری فروش شیر خام

شیر خام به عنوان یکی از محصولات اصلی شرکت بوده و همواره 80% از درآمد زشریف از محل فروش شیر خام است.  نرخ فروش شیرخام طی هفت ماه اول سال مالی منتهی به آذر 98، با نرخ رشد 2% در ماه به کیلیویی 2.523 تومان رسیده اما مقدار فروش شیر خام روند کاهشی داشته به طوری که در تیر ماه تنها دو هزار و 890 تن فروش داشته است. که عمده کاهش درآمد زشریف از محل کاهش فروش شیر خام است.

فاصله زیاد فروش برآوردی و عملیاتی زشریف

به طور کلی زشریف در 7 ماه، 25 هزار تن محصول و 492 راس گوساله نر به فروش رسانده که با این میزان فروش در بحث فروش مقداری، 40% از فروش مقداری برای سال مالی منتهی به آذر 98 را برآورده کرده و همچنین در بحث فروش گوساله نر تنها 25% از فروش پیش بینی شده گوساله نر را محقق کرده است. به این ترتیب با توجه به گذشت 7 ماه از سال مالی منتهی به آذر 98، فروش عملیاتی شرکت فاصله معناداری با فروش برآوردی دارد. با توجه به گذشت 7 ماه از سال مالی انتظار می‌رود 58% از برآوردها پوشش داده شود که فروش عملیاتی نشان داده این پوشش رقم نخورده و در 5 ماه باقی مانده از سال مالی منتهی به آذر 98 دور از ذهن است که شرکت بتوانند میزان برآوردها را به طور کامل محقق نماید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها