درآمد کرازی در آذر کمبود مهر و آبان را جبران کرد

درآمد کرازی در آذر کمبود مهر و آبان را جبران کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در آذر با فروش 21 میلیاردتومانی، درآمد کم 15 و 14 میلیارد تومانی مهر و آبان را تا حدودی جبران کرد.  کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی با درآمد 21 میلیارد تومانی در آذرماه مجموع درآمد خود در 9 ماه گذشته را […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در آذر با فروش 21 میلیاردتومانی، درآمد کم 15 و 14 میلیارد تومانی مهر و آبان را تا حدودی جبران کرد.

 کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی با درآمد 21 میلیارد تومانی در آذرماه مجموع درآمد خود در 9 ماه گذشته را به 164 میلیارد تومان رساند و با این رقم نسبت به درآمد 61 میلیارد تومانی مدت مشابه سال گذشته رشد 169 درصدی را نشان داد.

1

کرازی از ابتدای سال جاری تا پایان آخرین ماه پاییز 17,092 تن بطری دارویی و 31,711 تن بطری غیر دارویی تولید و در مقابل 15,650 تن بطری دارویی و 25,722 تن بطری غیردارویی فروخته است.

بررسی مقدار فروش کرازی از ابتدای سال جاری به تفکیک هر ماه نشان می‌دهد از فروردین تا شهریور میزان فروش بطری‌های غیردارویی بیشتر از دارویی بوده اما در پاییز فروش بطری دارویی از غیردارویی پیشی گرفته است. حائز اهمیت است هر چه از مهر به سمت آذر حرکت میکنیم کاهش فروش در غیر دارویی‌ها جبران می‌شود و با روند افزایشی را نشان می‌دهد اما هم‌چنان سطح آن از دارویی پایین‌تر است.

2

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها