درآمد پکویر 161 میلیارد افزایش یافت/پکویر درآمد 437 میلیاردی ساخت

درآمد پکویر 161 میلیارد افزایش یافت/پکویر درآمد 437 میلیاردی ساخت

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت کویر تایر در زمینه تولید و فروش تایر رادیال، فلپ و بایاس فعالیت دارد. محصول عمده شرکت تایر رادیال است. تایر رادیال به دلیل نحوه ساخت و تولید از استحکام بالاتری برخوردار است و در همین راستا به تکنولژی بالاتری برای تولید نیاز دارد.

کویر تایر در آذر ماه 85 میلیارد تومان فروش داشته است. همچنین در دوره 12 ماهه منتهی به آذر 98 فروش کویر تایر به 473 میلیارد تومان رسیده است. که 99% از فروش شرکت در سال مالی منتهی به آذر 98 مربوط به فروش تایر رادیال است.

افزایش 64 درصدی نرخ فروش تایر رادیال در یک سال

نرخ فروش تایر رادیال تاثیر قابل توجهی بر درآمد کویر تایر دارد. نرخ فروش تایر رادیال در آذر 98 به 24 میلیون  و 737 میلیون تومان رسیده است.  در واقع نرخ فروش تایر رادیال از ابتدای سال مالی رشد 64 درصدی را رقم زده است است. چراکه نرخ فروش تایر رادیال از 15 میلیون تومان در دی ماه 97 به 24 میلیون و 737 هزار تومان در آذر 98 رسیده است.

1

علاوه بر افزایش نرخ فروش، مقدار فروش تایر رادیال تقریبا بدون نوسان بوده و این امر موجب رشد درآمد مویرتایر گردیده است.

رشد 161 میلیاردی درآمد پکویر

کویر تایر در سال مالی منتهی به آذر 98 درآمد 473 میلیارد تومانی ساخته است. این در حالی است که در سال مالی منتهی به آذر 97 درآمد 312 میلیارد تومانی داشته است. به این ترتیب درآمد کویر تایر رشد 51 درصدی (معادل افزایش 161 میلیارد تومانی) را رقم زده است.

2

پکویر در انتظار شناسایی سود ناخالص 33 میلیاردی

بررسی حاشیه سود ناخالص پکویر در صورت‌های مالی میان دوره‌ای حاکی از آن است که این شرکت میانگین حاشیه سود ناخالص 7 درصدی داشته است. بنابراین با در نظر گرفتن میانگین حاشیه سود ناخالص، می‌توان انتظار داشت برای سال مالی منتهی به آذر 98 پکویر سود ناخالص 33 میلیارد تومانی شناسایی نماید.

 

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها