درآمد فاسمین کاهش یافت

درآمد فاسمین کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کالسیمین در مرداد ماه درآمد 28 میلیارد تومانی ساخته است. همچنین کالسیمین در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 درآمد تجمیعی 483 میلیارد تومانی ساخته است. میانگین درآمد ماهانه کالسیمین در سال مالی 97 مبلغ 46 میلیارد تومان است که میانگین درآمدی شرکت در دوره […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کالسیمین در مرداد ماه درآمد 28 میلیارد تومانی ساخته است. همچنین کالسیمین در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 درآمد تجمیعی 483 میلیارد تومانی ساخته است. میانگین درآمد ماهانه کالسیمین در سال مالی 97 مبلغ 46 میلیارد تومان است که میانگین درآمدی شرکت در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 به 96.5 میلیارد تومان رسیده است. بنابراین میانگین درآمدی شرکت در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 نسبت به میانگین 97 رشد 51 میلیارد تومانی داشته است.

درآمد فاسمین کاهش یافت

درآمد ماهانه فاسمین در 5 ماه اول سال 98 نوسان زیادی داشته است به طوری که فاسمین در فروردین ماه درآمد 4 میلیارد تومانی داشته است و در خرداد ماه درآمد شرکت به 284 میلیارد تومان رسیده است و در مرداد ماه درآمد شرکت به 28 میلیارد تومان رسیده است. اما میانگین درآمدی شرکت به 96.5 میلیارد تومان رسیده و نسبت به سال 97 رشد داشته است. درآمد مرداد ماه فاسمین با کاهش نسبت به تیر ماه به 28 میلیارد تومان رسیده است. درآمد مرداد ماه فاسمین 92 میلیارد تومان کاهش داشته است.

اثرات شمش روی بر درآمد فاسمین

شمش روی مهمترین محصول فاسمین است که تغییرات مقداری و نرخ فروش محصول این محصول بر درآمد شرکت اثرگذار است. بررسی وضعیت مرداد ماه فاسمین حاکی از آن است که تولید، مقدار فروش، نرخ فروش شمش روی نسبت به تیر ماه کاهش یافته است. فاسمین در فروردین ماه هزار و 534 تن تولید شمش روی داشته است که در مرداد ماه حتی تولید شمش روی از سطح پایین فروردین ماه نیز کمتر بوده و به یک هزار و 294 تن در مرداد ماه رسیده است. اما مقدار فروش شمش روی در مرداد ماه بدون در نظرگرفتن فروش شرکت در فروردین ماه پایین‌تری سطح فروش شرکت در 5 ماه اول سال 97 است. فاسمین در مرداد ماه 679 تن شمش روی به فروش رسانده است.

همچنین نرخ فروش شمش روی در مرداد ماه نسبت به تیر ماه کاهش داشته است. نرخ فروش شمش روی از 25 میلیون و 809 هزار تومان به ازای هر تن در تیر ماه به 25 میلیون و 324 هزار تومان در مرداد ماه رسیده است. بنابراین نرخ فروش شمش روی 2 درصد کاهش یافته است.

بنابراین با توجه به کاهش مقدار تولید و فروش شمش روی در مرداد و همچنین نرخ فروش این محصول، مبلغ فروش شمش روی از 104 میلیارد تومان در تیر ماه به 17 میلیارد تومان در مرداد ماه رسیده است.

پیش بینی درآمد فاسمین در سال 98

درآمد فاسمین از سال 1392 تا 1397 با نرخ رشد 12% افزایش یافته است و به نظر می‌رسد با این نرخ رشد، درامد فاسمین به 592 میلیارد تومان در سال 98 بسازد. اما بررسی درآمد 5 ماهه فاسمین حاکی از آن است که در طی 5 ماه شرکت توانسته است برآورد 592 میلیارد تومانی را تا 82% پوشش دهد، چراکه طی 5 ماه درآمد 483 میلیارد تومانی ساخته است. بنابراین به نظر می‌رسد فاسمین طی 5 ماه فراتر از نرخ رشد 6 ساله درآمد محقق نماید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها