درآمد شهریور “غالبر” ٧٠٠ میلیون افت کرد

درآمد شهریور “غالبر” ٧٠٠ میلیون افت کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کالبر در شهریور ۹۸ درآمد ۸٫۷ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به ماه قبل درآمد شرکت ۷۰۰ میلیارد تومان افت کرد.  لبنیات کالبر در آخرین ماه تابستان ۹۸ با فروش ۶۹۷ تنی محصولات درآمد ۸٫۷ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین در دوره شش ماهه […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کالبر در شهریور ۹۸ درآمد ۸٫۷ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به ماه قبل درآمد شرکت ۷۰۰ میلیارد تومان افت کرد.

 لبنیات کالبر در آخرین ماه تابستان ۹۸ با فروش ۶۹۷ تنی محصولات درآمد ۸٫۷ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین در دوره شش ماهه با فروش نزدیک به ۵ هزار تنی محصولات درآمد تجمیعی ۴۹ میلیارد تومانی ساخته است.

 

اثر کاهش مقداری فروش بر درآمد غالبر

غالبر در شهریور ماه درآمد ۸٫۷ میلیارد تومانی ساخته است. که نسبت به ماه‌های قبل درآمد قابل قبولی داشته است. غالبر به طور میانگین در ۶ ماه اول ۹۸ درآمد ۸٫۲ میلیاردی ساخته است که در شهریور ماه با ساخت درآمد ۸٫۷ میلیاردی بالاتر از میانگین نیم سال اول درآمد ساخته است. اما غالبر در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه درآمد کمتری ساخته است. غالبر در مرداد ماه ۹٫۴ میلیاردی ساخته است که با کاهش ۷۰۰ میلیون تومانی به ۸٫۷ میلیارد توما ن رسیده است.

درآمد غالبر در شهریور ماه به دلیل کاهش مقدار فروش و همچنین کاهش نرخ فروش محصولات کاهش یافته است. غالبر در مرداد ماه ۷۹۱ تن فروش داشته است که در شهریور ماه به ۶۹۷ تن رسیده است. همچنین علاوه کاهش مقداری فروش، نرخ فروش محصولات مهم غالبر کاهش یافته است. نرخ فروش پنیر و شیر به عنوان دو محصول اصلی غالبر در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه کاهش یافته است. پنیر، خامه و شیر به عنوان سه محصول اصلی غالبر به شمار می‌روند که تنها نرخ فروش پنیر در شهریور رشد ۳ درصدی داشته است اما نرخ فروش خامه کاهش ۱۹ درصدی و نرخ فروش شیر کاهش ۳ درصدی داشته است.

 

رشد ۳۸ درصدی درآمد غالبر در نیم سال اول

غالبر در نیم سال اول ۹۷ درآمد ۳۰ میلیاردی ساخته است که در نیم سال اول ۹۸ درآمد با رشد ۱۹ میلیاردی به ۴۹ میلیارد تومان رسیده است. علی‌رغم کاهش مقدار فروش شرکت در این دوره، به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات درآمد غالبر رشد ۳۸ درصدی داشته است.

 

شناسایی سود ۶۳ ریالی به ازای هر سهم غالبر

غالبر در سه ماهه منتهی به خرداد ۹۸ سود خالص یک میلیارد تومانی شناسایی نمود و برای هر سهم نیز سود ۳۱ ریالی شناسایی نمود. بنابراین با ساخت درآمد ۴۹ میلیاردی در نیم سال اول ۹۸ انتظار می‌رود برای هر سهم سود ۶۳ ریالی در نیم سال اول شناسایی نماید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها