درآمد “شاراک” و “پارس” افزایشی بود

درآمد “شاراک” و “پارس” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت‌های پتروشیمی شازند و پارس با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است. شرکت پتروشیمی شازند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، مبلغ […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت‌های پتروشیمی شازند و پارس با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.
 شرکت پتروشیمی شازند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳ هزار و ۳۹۷ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال درآمد داشته است.
“شاراک” براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲۷ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.
درآمد ۵ ماهه “پارس” ۹۹ درصد افزایش یافت
شرکت پتروشیمی پارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۳ هزار و ۹۸۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال درآمد داشته است.
“پارس” براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۶ هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۹۹ درصدی دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.