درآمد “شاراک” افزایشی بود

درآمد “شاراک” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی شازند در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۸، معادل ۳۲ هزار و ۹۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۶۴ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت پتروشیمی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی شازند در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۸، معادل ۳۲ هزار و ۹۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت پتروشیمی شازند با سرمایه ۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی شازند در دوره یک ماهه یاد شده، معادل ۴ هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “اتلین” با تولید ۲۲ هزار و ۷۵۱ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی شازند قرار داشته است.

شرکت پتروشیمی شازند از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه سال جاری، معادل ۳۲ هزار و ۹۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۶۴ درصدی برخوردار بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها