دانشگاه برزیل تحقیقات آکادمیک در خصوص متاورس را انجام خواهد داد

دانشگاه برزیل تحقیقات آکادمیک در خصوص متاورس را انجام خواهد داد
خلاصه اخبار

همانطور که توسط دانشگاه سائوپائولو (USP) گزارش شده است، تحقیقات توسط گروه های پژوهشی علاقه…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

همانطور که توسط دانشگاه سائوپائولو (USP) گزارش شده است، تحقیقات توسط گروه های پژوهشی علاقه مند به مدل سازی سه بعدی، روانشناسی و رفتار انسانی و اثربخشی دستگاه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده انجام خواهد شد. این حوزه‌های تحقیقاتی در چارچوب متاورس ارزیابی می‌شوند تا بفهمند دنیای مجازی جدید چگونه بر تعاملات کاربر تاثیر می‌گذارد.
پروفسور این دانشگاه، مارکوس ای سیمپلیکو جی آر(Marcos A. Simplicio Jr) تاکید کرد که این اولین بار است که USP یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) را از طریق مشارکت دریافت می کند. توکن مورد بحث قطعه زمین کمیاب در متاورس ایالات متحده مریخ (USM) است که با همکاری سایر دانشگاه ها ساخته می شود.
سیمپلیکو گفت: “USP اولین دانشگاه در آمریکای لاتین است که با USM برای حمایت از ساخت متاورس خود شراکت دارد.”
این مشارکت در ابتدا شامل یک همکاری با محققان می شود که ناشی از یک توافق نامه موجود به نام ابتکار تحقیقات بلاک چین دانشگاه (UBRI) است که توسط ریپل حمایت می شود.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، فرصت های مربوط به متاورس در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد که روز پنجشنبه به پایان رسید مورد بحث قرار گرفت. به طور خاص، پنل با عنوان “امکانات متاورس” به بررسی چگونگی استفاده از فن آوری های متاورس برای افزایش یادگیری کودکان پرداخت. در این پنل افرادی چون پاسکال کافمن(Pascal Kaufmann)، بنیانگذار بنیاد مایندفایر؛ پگی جانسون(Peggy Johnson)، مدیر عامل مجیک لیپ؛ هدی الخزیمی(Hoda AlKhzaimi)، استادیار پژوهشی در دانشگاه نیویورک، ابوظبی و ادوارد لوین(Edward Lewin)، معاون گروه لگو، فیلیپ روزدیل(Philip Rosedale)، یکی از بنیانگذاران High Fidelity، حضور داشتند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph