بنیاد اتریوم دارایی‌های غیر کریپتو را تا ۱۹ درصد افزایش داد

بنیاد اتریوم دارایی‌های غیر کریپتو را تا ۱۹ درصد افزایش داد

بنیاد اتریوم (Ethereum Foundation) گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد خزانه 1.6 میلیارد دلاری آن عمدتاً از اتر (ETH) به همراه 18.8 درصد دارایی‌های غیر کریپتو تشکیل شده است.

در مجموع، بنیاد اتریوم که بودجه توسعه‌های اتریوم را مدیریت می‌کند که بر اساس سایت Etherscan حدود 0.3 درصد از کل عرضه فعلی اتریوم را در اختیار دارد با این حال، دارایی‌های غیر کریپتویی آن سهم قابل توجهی 302 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.

گزارش آوریل 2022 اولین گزارشی است که توسط این بنیاد منتشر شده است که به تشریح آنچه در خزانه‌داری و نحوه تخصیص هزینه‌ها، از جمله کمک مالی برای پروژه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم، می‌پردازد. در مجموع، به نظر می‌رسد که بنیاد اتریوم دارای یک‌پایه مالی بسیار قوی است که از این مقدار تنها 48 میلیون دلار در سال 2021 هزینه کرده است.

این بنیاد 21.8 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه لایه یک (L1) هزینه کرد که بیشترین سهم از مخارج آن در سال گذشته است. این هزینه شامل برنامه تشویقی مشتری (CIP) که یک برنامه در حال انجام است که به 9 اپراتور گره خاص با سهم 39168 ETH (132 میلیون دلار) در یک برنامه زمان‌بندی ثابت پاداش می‌دهد؛ نمی‌شود. 9.7 میلیون دلار دیگر برای توسعه جامعه، 5.9 میلیون دلار برای اتریوم به‌عنوان یک پلتفرم توسعه‌دهنده، 5.1 میلیون دلار برای عملیات بین‌المللی، 3.6 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه ZK و 1.9 میلیون دلار برای تحقیقات لایه دو (L2) هزینه کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها