داد و ستد بیش از ۱۲ میلیارد سهام و اوراق مالی

داد و ستد بیش از ۱۲ میلیارد سهام و اوراق مالی

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)  با 818 واحد افت و شاخص کل (هم وزن) با 610 واحد کاهش به ترتیب به 257هزار و 709 واحد و 318هزار و 286 واحد رسیدند.

شاخص قیمت (هم وزن) در پایان معاملات امروز بورس تهران افتی 403 واحدی را تجربه کرد و به 210هزار و 650 واحد رسید. شاخص آزاد شناور هم  با 897 واحد کاهش در سطح یک میلیون و 301 هزار و 131 واحدی قرار گرفت.

باما(کاما)/گروه صنعتی ملی(وملی)/توسعه معادن روی ایران(کروی) قند ثابت خراسان(قثابت)، لبنیات پاک(غپاک)، سرمایه گذاری ملی ایران(ونیکی)، سیمان خوزستان (سخوز) 7 نماد با برترین تقاضا بودند.

 همچنین 7  نماد با بیشترین عرضه  شامل زامیاد(خزامیا)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو(خگستر)، سرمایه گذاری سایپا(وساپا)، صنایع آذرآب(فاذر)، آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران(خاهن)، سرمایه گذاری شاهد(ثشاهد)، پارس خودرو(خپارس) بودند .

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای امروز ، ارزش معاملات 9 هزار و 526 میلیارد تومان بود که ناشی از دادو ستد بیش از 12 میلیارد سهم و اوراق مالی طی یک میلیون و 338 هزار نوبت معاملاتی بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.