داده های آنچین نشان می دهد بیت کوین در منطقه امنی قرار دارد

داده های آنچین نشان می دهد بیت کوین در منطقه امنی قرار دارد
خلاصه اخبار

داده‌ های زنجیره‌ ای بیت‌ کوین و سایر رمزارزها در چند روز گذشته، در مقایسه…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

داده‌ های زنجیره‌ ای بیت‌ کوین و سایر رمزارزها در چند روز گذشته، در مقایسه با آنچه که در دوره سقوط کریپتو دیدیم، بسیار ضعیف بود. اما تحلیلگر و مدیر عامل CryptoQuant معتقد است که می تواند چیز خوبی برای بیت کوین باشد، زیرا آن را از لیکوئید شدن در سمت فروش “ایمن” می کند.

به گزارش یانگ جو (Young Ju)، او در هفت روز گذشته هیچ فعالیت قابل توجهی روی زنجیره بیت کوین ندیده است که نشان دهنده کمبود نقدینگی و حجم معاملات در بازار باشد. در حالی که فقدان نوسان می تواند یک چیز دردناک برای تماشا و تجربه باشد، برخی از سرمایه گذاران ممکن است از داشتن یک دارایی نسبتاً پایدار خوشحال باشند.

 

 

داده‌های تکنیکال در بازار نیز ارتباط نزدیکی با عدم حرکت در شاخص‌ های زنجیره‌ ای دارد، زیرا پروفایل‌ های حجم و الگوهای نمودار نشان می‌ دهند که بیت‌ کوین وارد یک دوره تثبیت طولانی‌ مدت شده است. تنها داده قابل توجهی که قبلاً دیدیم، توزیع وجوه در کیف پول‌ های مرتبط با ماینرها و افزایش فعالیت‌ های فروش بود. منبع اصلی فشار فروش که از طرف ماینرها می آید، قیمت بیت کوین است که به آنها اجازه نمی دهد عملیات استخراج را سودآور نگه دارند.

تنها نکته قابل توجهی که در فعالیت ماینرها می بینیم تفاوت سودآوری ماینرهای کهنه کار و تازه کار است. طبق گزارش ها، ماینرهای کهنه کار عمدتا دارایی های خود را با سود می فروشند، در حالی که استخراج کنندگانی که اخیرا وارد بازار شده اند با ضرر همراه هستند.

به گفته تحلیلگرانی مانند پیتر برانت، آنچه امروز در بازار رمزارزها می بینیم آرامش قبل از طوفان است. زیرا نوسان بسیار پایین بیت کوین معمولاً به عنوان منادی جهش های عظیم قیمت در هر دو جهت عمل می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع: u.today