خودرو جدید سونی و امکان پرداخت های کریپتویی در آینده!

خودرو جدید سونی و امکان پرداخت های کریپتویی در آینده!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

سونی (Sony) یک اتومبیل جدید را در سال ۲۰۲۰ طراحی کرده است که همه را مجذوب خود کرده است. این اتومبیل که Vision-S نام دارد، نمونه اولیه است و هنوز به صورت انبوه عرضه نشده است. حقیقت ساده ای در پشت این اتومبیل است و آن این است که سونی در حال ورود به پویایی جهان است. این خبر برای فضای ارز دیجیتال هم خبر خوبی است.

بیرون دادن این نمونه اولیه گام مهمی برای سونی است و جایگاهی برای سونی در جهان پویای امروز به وجود می آورد. بیرون دادن این نمونه در سال ۲۰۲۰، دیگر رقیبان این عرصه را نیز به فعالیت وا میدارد و آنها نیز مجبور می شوند که کار های خود را آشکار کنند.

چرا این اقدام سونی شایان توجه است؟ 

سونی

یک مکتب فکری وجود دارد که معتقد است، آینده بلاک چین (blockchain) و ارز های دیجیتال زمانی محقق می شود که پرداخت های ربات به ربات شروع شود. این ربات ها ممکن است به تمیز کردن خانه های ما بپردازند و یا ما را به مقصد برسانند و در این سناریو ها برای انتقال ارزش می توان از ارز های دیجیتال استفاده کرد. این امر باعث از میان رفتن دیگر شیوه های پرداخت خواهد شد.

سازندگان اتومبیل در این میان به پیشرفت فناوری زیاد توجه می کنند و امروزه شرکت های بزرگی مانند سونی به اتومبیل مانند کامپیوتر می نگرند. اتومبیل های سونی دارای رادار و دوربین و سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری برای سرگرم کردن راننده ها هستند. این مدل از طراحی اتومبیل، این صنعت را از اسلوب و روش های قرن بیستم دور می کند و باعث بیرون دادن اتومبیل هایی سزاوار قرن بیست و یک خواهد شد.

این وسیله الکتریکی بر روی خود پلتفرم (platform) سونی ساخته می شود و قرار است کاربرد های زیادی داشته باشد. این یک ماشین واقعی خواهد بود که دارای قدرت واقعی است.

سونی قصد دارد که در آینده اتومبیل هایی را طراحی کند که با همدیگر ارتباط برقرار می کنند. اتومبیل شما اگر بخواهد از اتومبیل دیگری جلو بزند، مقداری پول به آن اتومبیل پرداخت می کند و یا در مورد تعمیرات و دیگر نیاز ها با شما ارتباط برقرار می کند و در صورت موافقت، به امور مربوطه پرداخته می شود. برای پرداخت بین این اتومبیل ها ممکن است دیگر نیازی به کارت اعتباری نباشد.

به نظر می رسد که همه شرکت های بزرگ محاسباتی مانند سونی، اپل (Apple) و گوگل (google) به یک چیز فکر می کنند و ساختن اتومبیل های هوشمند بدون راننده در دستور کار آنها قرار دارد. البته در این میان مقاومت هایی از جانب سازندگان سنتی اتومبیل و حتی راننده ها خواهد شد اما واضح است که در نهایت، این نسل جدید ماشین ها غالب خواهند شد.

این اقدام سونی ممکن است جرقه ای باشد و این فناوری نوظهور را به اوج برساند. به هر حال، نتیجه هرچه که باشد، مردم مشتاقانه منتظر مشاهده محصولات جدیدی هستند که بیرون داده می شوند.

نظر شما چیست؟ ارتباط بین ماشین ها و نیاز به یک سیستم پرداخت در این ارتباط، می تواند به پذیرش عام ارز های دیجیتال بیانجامد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.