خمحرکه با افزایش قیمت رویایی 100 درصدی بازگشایی شد

خمحرکه با افزایش قیمت رویایی 100 درصدی بازگشایی شد

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با ادامه افزایش قیمت سهام اکثر بزرگان ، شاخص با افزایش 27.5 هزار واحد دیگر به یک میلیون و 745 هزار تایی رسید ، نماد شرکت نیرو محرکه‌ بعد از برگزاری مجمع سالانه در 15 تیر ( با تقسیم سود 10 تومانی ) و افزایش سرمایه 462 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها  ( از 102 به 573.4 میلیارد تومان  و در مجمع فوق العاده 11 خرداد ) باز شد.

براساس  این گزارش، “خمحرکه” در حالی بعد از 45 روز غیبت به تابلو بورس بازگشت که با معامله بیش از 14.4 میلیون سهم توسط هزار و 171 خریدار و 511 فروشنده ، هر سهم آن با جهش خیره کننده 100 درصدی به دو هزار 58 تومان رسید تا تجربه رشد قیمت 108 درصدی قیمت سهام گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو  در 7 اردیبهشت ، تکرار شود .

نکته جالب اینکه در ترکیب سهامداری نیرو محرکه، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و شرکت ایران خودرو با مالکیت 39 و 30 درصدی حضور دارند.

با این رویداد ، برخی از فعالان بازار با اشاره به ابطال معاملات دیروز شستا ( با افزایش 37 درصدی قیمت ) توسط بورس تهران ، منتظر تصمیم مسئولان در مورد تایید یا عدم تایید معاملات امروز “خمحرکه” هستند که به نظر می رسد خبری از ابطال معاملات این شرکت قطعه ساز نباشد و سهامداران “خمحرکه” شاهد ثبت روزی رویایی باشند .

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.