خزامیا در تیر ماه درامد 136 میلیارد تومانی ساخت

خزامیا در تیر ماه درامد 136 میلیارد تومانی ساخت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت زامیاد(خزامیا) در تیر ماه دو هزار و 936 دستگاه خودرو تولید کرده است و دو هزار و 176 دستگاه خودرو فروش داشته است و با توجه به این تعداد فروش، درآمد 136 میلیارد و 245 میلیون تومانی ساخته است. شرکت زامیاد در چهار ماه اول […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت زامیاد(خزامیا) در تیر ماه دو هزار و 936 دستگاه خودرو تولید کرده است و دو هزار و 176 دستگاه خودرو فروش داشته است و با توجه به این تعداد فروش، درآمد 136 میلیارد و 245 میلیون تومانی ساخته است.

شرکت زامیاد در چهار ماه اول سال 98 تعداد 10 هزار و 982 دستگاه تولید کرده است که از این تعداد، 8 هزار و 931 دستگاه فروش داشته است که از این تعداد، در دوره چهار ماهه درآمد 412 میلیارد  و 173 میلیون تومانی ساخته است.

کاهش تعداد فروش زامیاد در تیرماه

شرکت زامیاد به طور میانگین در هر ماه از سال 97 تعداد هزار و 902 دستگاه تولید داشته است که این تعداد در ماه‌ اول سال 98 کاهش داشته است اما در اردیبهشت، خرداد و در نهایت در تیرماه تعداد تولید شرکت افزایش یافته است و در تیر ماه به دو هزار و 936 دستگاه رسیده است.

میانگین تعداد فروش زامیاد در هر ماه از سال 97 هزار و 973 دستگاه بوده که در فروردین 98، تعداد فروش، همانند تعداد تولید، کاهش یافته است و تعداد فروش شرکت با روند کندی افزایش یافته و در نهایت در خردادماه، شرکت زامیاد توانسته دو هزار و 808 دستگاه فروش محقق نماید. اما تعداد فروش زامیاد در تیر ماه با کاهش همراه بوده و به دو هزار و 176 دستگاه رسیده است. اما همچنان تعداد تولید زامیاد در تیر ماه از میانگین فروش ماهانه شرکت در سال 97 بالاتر است.

افزایش میانگین درامدی زامیاد در سال 98

شرکت زامیاد در تیر ماه درآمد 136 میلیارد تومانی ساخته است و درآمد تجمیعی شرکت در دوره چهار ماهه منتهی به خرداد 98، مبلغ 400 میلیارد تومان است که میانگین درآمدی شرکت طی دوره چهار ماهه 100 میلیارد تومان است. میانگین درآمدی ماهانه زامیاد در سال 97 مبلغ 86 میلیارد تومان است که درآمد شرکت به دلیل افزایش مقدار فروش و افزایش نرخ فروش محصولات افزایش یافته و به میانگین 100 میلیارد تومانی در چهار ماهه اول سال 98 رسیده است.

درآمد تیرماه زامیاد نسبت به درآمد خرداد ماه شرکت به دلیل کاهش تعداد فروش کاهش یافته است. زامیاد به دلیل افزایش تعداد فروش در خرداد ماه درآمد 158 میلیارد تومانی ساخته است که در تیر ماه به دلیل کاهش در تعداد فروش به 136 میلیارد تومان رسیده است.

نکته مهم گزارش تیر ماه شرکت زامیاد

نرخ فروش: محصول (وانت NIB تاخوگراف و فرمان دو تیکه ABS و 6 دنده با ایموبلایزر) یکی از مهمترین محصولات شرکت به شمار می‌رود که تغییرات در تعداد و نرخ فروش این محصول بر درآمد شرکت اثرگذار می‌باشد. نرخ فروش این محصول در خرداد ماه 52 میلیون و 171 هزار تومان بوده که در تیرماه به 59 میلیون و 569 هزار تومان رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها