خرید خانه در شهرهای اطراف تهران چقدر هزینه دارد؟

خرید خانه در شهرهای اطراف تهران چقدر هزینه دارد؟

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز،

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار، متوسط قیمت خرید آپارتمان در شهرهای اطراف تهران از متوسط 6 میلیون تومان در شهر جدید پرند تا متوسط قیمت 12 میلیون تومان در شهر قدس ثبت شده است.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در شهر پاکدشت و رباط کریم در کانال 7 میلیون تومان، قرچک 8 میلیون تومان، بومهن 9.9 میلیون تومان، ورامین 10.9 میلیون تومان ثبت شده است.

شهرهای شهریار، رودهن و پردیس در کانال 11 میلیون تومان آگهی می‌شود. همچنین در بین شهرهای جدول زیر شهر قدس با متوسط قیمت 12.1 میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان مسکونی نرخ بالاتری را دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در شهرهای اطراف تهران را مشاهده می‌کنید.(قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

خانه در کدام مناطق شرق تهران ارزان‌تر است؟

متوسط قیمت خرید مسکن در افسریه که یکی از مناطق ارزان شرق تهران است، 21 میلیون تومان ثبت شده است. هر متر مریع خانه در مناطق آهنگ و سبلان به طور متوسط با قیمت حدود 23 میلیون تومان معامله می‌شود.

هر متر آپارتمان در منطقه پیروزی 25٫9 میلیون تومان و در منطقه تهرانپارس شرقی 26٫4 میلیون تومان ثبت شده است. متوسط قیمت خرید مسکن در بین مناطق شرق تهران تنها در مناطق نام برده شده در کانال 20 میلیون تومان ثبت شده و در دیگر مناطق شرقی تهران هر متر مسکن بالاتر از 30 میلیون تومان معامله می‌شود.