خبر از مقیاس‌پذیرتر شدن بلاک‌چین اتریوم

خبر از مقیاس‌پذیرتر شدن بلاک‌چین اتریوم
خلاصه اخبار

جوزف لوبین یکی از موسسان اتریوم گفت بلاک چین اتریوم طی ۱۸ الی ۲۴ ماه آتی، حدود هزار برابر مقیاس پذیرتر خواهد شد. لوبین این خبر را طی مصاحبه ای با کوین تلگراف بیان کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاک چین، جوزف لوبین خاطر نشان کرد توسعه ای که چنین افزایش چشمگیر مقیاس پذیری را به اکوسیستم اضافه کند، اتریوم ۲.۰ یا همان سرنیتی (Serenity) خواهد بود. وی توضیح داد این توسعه به چهار فاز تقسیم شده است و هشت گروه در حال توسعه بر روی زنجیره جدید می‌باشند. لوبین هم چنین گفت:

در چند ماه آتی، باید شبکه آزمایشی کاملا فعالی داشته باشیم و احتمالا تا انتهای سال جاری نیز فاز صفر اتریوم ۲.۰ به طور کامل فعال خواهد شد.

وی توضیح داد که چندین روش برای اتصال زنجیره جدید به زنجیره قدیمی وجود دارد. وی خاطر نشان کرد که توکن های اتر می‌توانند از زنجیره قدیمی به زنجیره جدید انتقال یابند و مکانیزم متقابل وجود خواهد داشت.

جوزف لوبین هم چنین به نگرانی ها در خصوص گواه اثبات سهام پرداخت و بیان کرد که در خصوص این موضوع کاملا تحقیق شده است تا قبل از پیاده سازی آن از قابلیت ها و صحت کارکرد آن اطمینان حاصل شود. وی گفت ویژگی های جدید به دلیل این به زنجیره اضافه شده اند تا با موارد استفاده بیشتری نظیر تراکنش های خصوصی سازگار شوند.

طبق گزارش هفته گذشته کوین تلگراف، مدیرعامل شرکت تحلیل کریپتو مساری پیش بینی کرده بود که انتقال به اتریوم ۲.۰ تا سال ۲۰۲۱ صورت نخواهد گرفت.

پرستون فن لون موسس شرکت توسعه شاردینگ پرایزمتیک لبز نیز هفته گذشته اعلام کرد که شبکه آزمایشی اتریوم ۲.۰ هم اکنون فعال و آنلاین است.

منبع: mihanblockchain.com

برچسب‌ها