حکم نهایی دادگاه: تلگرام نمی تواند ارز دیجیتال خود را در هیچ کشوری عرضه کند!

حکم نهایی دادگاه: تلگرام نمی تواند ارز دیجیتال خود را در هیچ کشوری عرضه کند!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

قاضی دادگاه نیویورک دستور داد که ممنوعیت صدور توکن گرام توسط تلگرام شامل تمام نهادهای داخل آمریکا و خارج از این کشور نیز شود. در تاریخ ۱ آوریل، کوین کسل (Kevin Castle) قاضی ایالتی آمریکا به درخواست شرکت تلگرام مبنی بر شفاف سازی حکم مقدماتی دادگاه در تاریخ ۲۴ مارس پاسخ داد. وی تلگرام را از توزیع توکن ها به شرکت کنندگان غیر آمریکایی حاضر در ICO سال ۲۰۱۸ منع کرد.

تقریبا ۱.۲۷ میلیارد دلار از جانب سرمایه گذاران غیر آمریکایی سرمایه جذب شد تا بودجه توسعه شبکه TON تامین شود.

موافقت قاضی کسل با کمیسیون SEC

دادگاه در پاسخ به درخواست تلگرام مبنی بر شفافیت حکم مقدماتی پیشین، از کمیسیون SEC جانبداری و با مسائل مطرح شده توسط این کمیسیون موافقت کرد.

قاضی کسل گفت تلگرام هیچ اعتراضی به حکم مقدماتی عنوان نکرد، در حالیکه این حکم که شامل ممنوعیت تلگرام از ارائه توکن گرام به تمام اشخاص و نهادها می‌شده است از ماه اکتبر ۲۰۱۹ در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

رد درخواست تلگرام توسط دادگاه

ادعاهای تلگرام مبنی بر آنکه می‌تواند تمهیدات محافظتی به منظور جلوگیری از دسترسی سرمایه گذاران آمریکایی به توکن های گرام ارائه دهد نتوانست دادگاه را قانع کند.

قاضی کسل در این خصوص خاطرنشان کرد که تلگرام نتوانسته است به طور دقیق بیان کند که این تمهیدات محافظتی شامل چه اصلاحات و تغییرات قانونی در توافقنامه فروش توکن گرام در سال ۲۰۱۸ می‌باشد. دادگاه افزود که بلاک‌چین TON طراحی شده و توسعه یافته و در صدد ارائه ویژگی ناشناس بودن به کسانی بود که به خرید و فروش توکن گرام می‌پرداختند. این دادگاه در ادامه بیان کرد که این محدودیت ها برای افرادی که از خریداران اولیه خارجی هستند و می‌توانند توکن گرام را بفروشند نیز اعمال خواهد شد.

قاضی کسل هم چنین خاطرنشان کرد که پروپوزال های تلگرام مدت ها پس از پایان حکم مقدماتی ارائه شد و باعث شد که کمیسیون SEC نتواند اصلاحیه های انجام شده توسط این شرکت را بررسی کند.

احتمال عرضه TON توسط جامعه این شبکه

جامعه TON بیان کرده است که ممکن است علیرغم حکم دادگاه اقدام به عرضه شبکه کند. فدور اسکوراتوف (Fedor Skuratov) به کوین تلگراف گفته است که جامعه آماده عرضه شبکه در تاریخ ۲۶ مارس بوده است.

طبق گفته های اسکوراتوف هیچکس نمی‌تواند مانع از عرضه شبکه TON توسط نهاد، شخص یا جامعه دیگر شود زیرا این شبکه یک راهکار متن باز غیرمتمرکز است.

وی افزود:

هم اکنون دو شبکه آزمایشی وجود دارد و حداقل یک گروه در جامعه TON وجود دارد که در صدد عرضه این شبکه هستند.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.