حمایت بانک توسعه تعاون از صنعت تولید برق و انرژی‌های پایدار

حمایت بانک توسعه تعاون از صنعت تولید برق و انرژی‌های پایدار
خلاصه اخبار

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت تعاونی تک نیرو استان یزد به همراه معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی از حمایت بانک توسعه تعاون در تولید برق و انرژی‌های پایدار خبر داد.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نیروگاه در نشستی تخصصی با مدیران این مجموعه، به برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده این بانک در حمایت ازصنعت تولید برق و انرژی‌های پایدار اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر بانک توسعه تعاون با ورود به حوزه تولید برق و انرژی‌های پایدار، تسهیلات قابل‌توجهی به فعالان این بخش پرداخت کرده که در استان یزد هم در این زمینه فعالیت‌های شاخصی داشته است.
در این جلسه مدیران شرکت تعاونی تک‌نیرو به بیان برنامه‌های شرکت، پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات اقتصادی موجود در گسترش این صنعت پرداختند که از سوی معاون وزیر تعاون و مدیرعامل بانک توسعه تعاون برای رفع مشکلات موجود قول همکاری مساعد داده شد.

در ادامه مدیر عامل بانک توسعه تعاون به همراه معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در سالن همایش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در دیدار با برخی مدیران تعاونی‌ها و اتحادیه‌های استان ضمن استماع سخنان و مشکلات تعاونی‌ها به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های حمایتی خود از حوزه تعاون پرداختند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها