حمایت بانک آینده از پاویون ایران در بینال ونیز ۲۰۱۹

حمایت بانک آینده از پاویون ایران در بینال ونیز ۲۰۱۹
خلاصه اخبار

بانک آینده در چارچوب انجام مسوولیت اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی حامی پاویون جمهوری اسلامی ایران در بینال ونیز ۲۰۱۹ شد.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای‌اقتصاد، سام فرخی، رئیس اداره بازار افزایی بانک آینده در نشست خبری مشترک با اداره‌کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در آستانه برگزاری پنجاه و هشتمین بینال هنر ونیز در تالار وحدت تهران برگزار شد، در مورد اهداف بانک آینده برای حمایت مالی از دوسالانه هنر ونیز گفت: عمل به مسوولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری همواره به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های ما تعریف شده است. وی با بیان اینکه حمایت از فرهنگ و هنر ایران در نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه ونیز در راستای مسوولیت اجتماعی بانک آینده است، تصریح کرد: نمایشگاه لوور در تهران با حمایت بانک آینده در اسفندماه سال ۱۳۹۶ در موزه ملی ایران به مدت ۶ ماه برپا شد و اکنون نیز بانک آینده حامی میراث جهانی تخت‌جمشید شده است.

در ادامه هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در 116 سال برگزاری این رویداد، 8 دوره شرکت کرده‌ایم که 2 دوره قبل از انقلاب و همچنین 6 دوره بعد از انقلاب بوده است. مظفری افزود: تحریم‌ها مشکلات عمده‌ای برای ما ایجاد کرد و چون امروز در شرایط خاصی قرار داریم، به‌شدت تحت‌فشار هستیم، اما در نهایت توانستیم با حمایت مالی بانک آینده و با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در این رویداد هنری بالا ببریم و با نمایش هنر ایرانی، برای مردم جهان از صلح و دوستی بگوییم و یادآور شویم ما ملتی هستیم که با زبان هنر و امید با جهان سخن می‌گوییم. براساس این گزارش، پنجاه و هشتمین دوسالانه (بینال) هنر ونیز، بیست و یکم اردیبهشت‌ماه در ایتالیا آغاز به‌کار می‌کند و سه اثر از هنرمندان ایرانی به مدت هشت ماه در غرفه جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برچسب‌ها