حضور چشمگیر گروه صنعتی سدید در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور چشمگیر گروه صنعتی سدید در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش سیگنال به نقل از اخبار فولاد،

به گزارش اخبار فولاد، امیرحسین کاوه، مدیرعامل این گروه صنعتی در این خصوص می‌گوید: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بسیار گسترده بوده و در زنجیره این صنایع، شرکت‌های مختلفی و متعددی به فعالیت مشغول می‌باشند. گروه صنعتی سدید نیز که سابقه 57 ساله در این صنعت دارد، پروژه‌های متعدد و مختلفی را در طی سالهای فعالیت خود در این حوزه انجام داده است.

 به عنوان مثال، شرکت پتکو که تولیدکننده مگاپمپ‌های پیشرفته صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برای پروژه‌های مختلف است، پروژه های متنوع و متعددی در طی سالهای فعالیت در این حوزه اجرا نموده است.

همچنین شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید بعنوان یک پیمانکار عمومی، پروژه های مختلفی در بخش هایی همچون طراحی و ساخت سازه ها و سکوهای دریایی، لوله گذاری های زیر دریایی، فعالیت در بخش پروژه های گوی شناور ،
تعمیر ونگهداری پالایشگاه ها و …اجرا نموده است.

وی ادامه داد: شرکت لوله‌سازی ماهشهرسدید نیز که یکی از به‌روزترین کارخانجات منطقه با فناوری به روز دنیا را در اختیار داشته و با ماشین‌آلات مدرن خود سهم مهمی در اجرای پروژه های مختلف عمرانی در حوزه خطوط انتقال نفت وگاز در کشور را برعهده داشته وهم اکنون نیز در خصوص تولید بخشی از لوله‌های قطور فولادی پروژه گوره به جاسک، فعالیت مینماید.

کاوه اضافه کرد: این خط لوله‌ در حدود 1200 کیلومتر بوده و قابلیت انتقال روزانه یک میلیون بشکه نفت خام در روز را دارا می‌باشد که همین موضوع نشان دهنده استراتژیک بودن این مگا پروژه می‌باشد. 

وی اضافه کرد: در همین راستا شرکت لوله سازی ماهشهر سدید توانسته به یک رکورد جدید تولیدی برسد و روزانه 160 شاخه لوله 42 اینچ به وزن تقریبی 1000 تن تولید نماید و بیش از 40 تریلر روزانه تولیدات این شرکت را به پیمانکاران پروژه گوره به جاسک، تحویل می‌دهند. 

کاوه در انتها تصریح کرد: گروه صنعتی سدید پروژه‌های متعدد دیگری نیز در سایر شرکتهای تابعه در دست اجرا دارد و با تقویت تیم های توسعه بازار خود و ایجاد هم افزایی بین شرکتهای تابعه؛ ضمن رصد و شناسایی مناقصات مرتبط با کسب و کارهای خود در داخل و خارج کشور، درصدد توسعه هر چه بیشتر فعالیتها و افزایش سهم بازار در کسب و کارهای خود می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.