حضور ما در دریا‌ها دائمی است

حضور ما در دریا‌ها دائمی است
خلاصه اخبار

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز حضور ما در دریا‌ها دائمی است و عملیات ما در دریا برای دفاع از منافع انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تداوم خواهد داشت.

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، با تاکید بر اینکه سوم خرداد؛ روز مقاومت و پیروزی ملت عزیز ایران در مقابل نظام سلطه است، گفت: سوم خرداد به ما تلقین می‌کند که ما بر مبنای تعالیم قرآنی، توکل و توسل پیروز شدیم.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مقطع دفاع مقدس در مقابل همه قدرت‌هایی که پشت سر رژیم بعث بودند، پیروز شد و تنها نقطه قوت فرزندان انقلاب اسلامی، قرآن و توسل به ائمه (ع) بوده و هست. امروزه با تجربیات برگرفته از بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شاهد هستیم که قرآن و توسل به ائمه اطهار (ع) مهمترین منبع قدرت نیرو‌های نظامی است.
امیر کاویانی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه هویتی و فرهنگی با اتکال به خداوند بزرگ و توکل به قرآن و توسل به ائمه اطهار (ع) و با داشتن برگ برنده‌هایی، چون قدرت بازدارندگی، صنعت هسته‌ای و انواع موشک‌ها و نیرو‌های دریایی قدرتمند و نفوذ در منطقه، امروز حرف‌های زیادی در مقابل نظام سلطه دارد و کشوری منزوی نیست. امروز ما قوی هستیم و قدرت داریم و این‌ها میسر نشده است جز با اتکال به خداوند بزرگ و رهبری‌های هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و پشتوانه عظیم ملت عزیز دین‌دار و نجیب.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: سوم خرداد، جنگ اراده‌ها و همت‌ها بود. این روز جنگ همت و اراده جوانانی بود که به پشتوانه قرآن و دین‌داری در مقابل همه نظام سلطه ایستادند. باید تاریخ را مطالعه کرد و دید در خرمشهر چه اتفاقی افتاد؟! آنکه مغلوب شد دشمنان ما و همه نظام سلطه و نایبشان؛ نظام بعث بود. خرمشهر با همه استحکامات مصنوعی (که رژیم بعث به پشتوانه همه نظام‌های غربی و شرقی ایجاد کرده بود و ادعا داشتند هرگز رزمندگان ایران اسلامی به آن دست پیدا نمی‌کنند و پیروز نمی‌شوند)، با اتکای به خداوند و معنویت و اراده جوانان و صبر و تلاش آزاد شد و ما به پیروزی رسیدیم.
وی با تاکید بر اینکه خرمشهر‌های دیگری در پیش داریم، ادامه داد: امروزه ایجاد قدرت دریایی در سواحل مکران دریای عمان و سایر دریا‌های آزاد که با تدبیر فرمانده کل قوا به تمام نیرو‌های دریایی اعم از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری سلامی ایران واگذار شده است، خرمشهر‌های دیگریست که در پیش داریم و امروزه جوانان انقلابی سراز پا نمی‌شناسند وهرگز نیز خسته نخواهند شد و تا آخرین قطره خون از منافع جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز ایران به عنوان پیام رسان و پیک انقلاب اسلامی و رزمنده اسلام در صحنه عملیات دفاع می‌کنند و در دریا‌های آزاد حضور فعال و دائمی خواهد داشت.
کاویانی با اشاره به اینکه راه دریا را مقام معظم رهبری 15 سال پیش، از سال 1385 به ما نشان دادند، اظهار کرد: امروز حضور ما در دریا‌ها دائمی است و عملیات ما در دریا برای دفاع از منافع انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تداوم خواهد داشت و دریانوردی‌ها برای نشان دادن اقتدار نظام اسلامی به نمایندگی از جهان اسلام و تمدن نوین اسلامی ادامه خواهد داشت.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: همانطور که رزمندگان نیروی دریای در ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریای وحشی اطلس را هم در جنوب و هم در شمال پشت سر گذاستند و در مقابل نظام سلطه، پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشان دادند و در کانال یا تونل مانش، آنجا که انگلیسی‌ها حضور داشتند، حضور پیدا کردیم و پرچم ایران اسلامی را به نمایش گذاشتیم. این حضور‌ها استمرار پیدا می‌کند و از منافع نظام اسلامی با تدبیر روشن و آگاهانه مقام معظم رهبری و هدایت‌های فرمانده کل قوا، بطور مداوم دفاع خواهیم کرد.