حسابرسی TrueUSD نشان می دهد که بطور کامل با دلار آمریکا پشتیبانی می شود

حسابرسی TrueUSD نشان می دهد که بطور کامل با دلار آمریکا پشتیبانی می شود
خلاصه اخبار

TrustToken نتایج حسابرسی استیبل کوین خود با عنوان (TrueUSD (TUSD را در روز 8 آوریل در بلاگ رسمی شرکت منتشر نمود.

به گزارش سیگنال این حسابرسی نشان می دهد که این توکن ارز دیجیتال توسط دلار آمریکا بطور کامل پشتیبانی می گردد.

در گزارش حسابرسان مستقل که توسط شرکت حسابداری عمومی کوهن و شرکا تهیه شده است، از تاریخ 31 مارس 2019 موجودی دلاری حساب های سپرده این شرکت 199،063،885 دلار بوده است؛ در حالی که موجودی توکن های TUSD صادر شده و در گردش 198،982،291 TUSD بوده است که رقم کمتری را نیز نشان می دهد.

بررسی ها نشان می دهد توکن های TUSD صادر شده و واریز نشده از تاریخ فوق الذکر از میزان سپرده گذاری کاربران فراتر نرفته است. این گزارش حسابرسی بیشتر توضیح می دهد:

“ذخیره کل توکن های TUSD می تواند با تراکنش های معاملاتی شامل توکن های در حال انتظار جهت ارسال، توکن های سوزانده شده و توکن های در حال پرداخت تطبیق داده شود.”

ماه گذشته TrueUSD اعلام کرد که مشارکت جدیدی با شرکت حسابرسی Armanino آغاز نموده است. این همکاری یک داشبورد را شامل می شود که احتمالا معامله گران را قادر میسازد تا بر موجودی توکن های TrueUSD و تأمین وجوه این ارز دیجیتال نظارت نمایند. این شرکت حسابرسی در بیانیه خود اعلام نمود:

“Armanino به طور مستقیم به حساب های سپرده شخص ثالث که دلارهای مورد نظر برای پشتیبانی TrueUSD در آن قرار دارد، دسترسی داشته و گره های اتریوم خود را برای تضمین دقیق موجودی توکن های TUSD در کل شبکه اجرا می کند.”

در چند ماه گذشته برخی از استیبل کوین ها مشکوک به داشتن ذخایر ناکافی جهت پشتیبانی از توکن های خود بودند. در ماه مارس توسعه دهندگان استیل کوین تتر (USDT) پس از آنکه کاربران شبکه های اجتماعی به ذخایر آن مشکوک شدند، مورد بازرسی و تحقیقات کامل قرار گرفتند.

در این میان یک بروزرسانی جدید تاکید کرد که “هر توکن تتر (USDT) همواره بصورت صد درصدی توسط ذخایری از دارایی ها شامل ارزهای سنتی یا معادل نقدی آن پشتیبانی می شود و حتی در زمان های مختلف ممکن است شامل دارایی های دیگر و بدهی های مربوط به وام های اعطا شده توسط Tether نیز باشد.”

این گزارش سبب شد که برخی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال با پشتیبانی توسط دارایی هایی به غیر از دلار آمریکا مشکلی نداشته باشند.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها