حرکت مستمر بورس تهران در مسیر رشد و توسعه

حرکت مستمر بورس تهران در مسیر رشد و توسعه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین، مدیر عامل بورس تهران طی پیام تبریکی بیان کرد: شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بیش از نیم قرن تجربه بورس در ایران براساس قانون جدید بازار سرمایه، در پانزدهم آذر ماه ۱۳۸۵ با شکلی نوین ثبت و بازتاسیس شد و با این تحول مثبت و […]

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین، مدیر عامل بورس تهران طی پیام تبریکی بیان کرد: شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بیش از نیم قرن تجربه بورس در ایران براساس قانون جدید بازار سرمایه، در پانزدهم آذر ماه ۱۳۸۵ با شکلی نوین ثبت و بازتاسیس شد و با این تحول مثبت و سازنده، ۱۳ سال مستمر را  به سمت روزآمدی، نوسازی و ایجاد ابزارهای متنوع مالی و پوشش ریسک گام‌های بلندی برداشته است.

بورس تهران امیدوار است به پشتوانه ۵۲ سال تجربه خود،  بتواند نقش مناسبی را در جهت توسعه و ارتقاء جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ملی ایفا کند و به اهداف ترسیمی در چشم انداز آتی کشور و رسیدن به جایگاه برتر در منطقه نائل آید.

سیزده سال تلاش صادقانه را به همراه فراز و فرودهای متعدد پشت سر گذاشتیم و کوشش کردیم، هر روز در راه تعالی و بهتر شدن گام برداریم. در شرایط کنونی، توجه بسیاری از مردم به بازار سرمایه جلب شده است و شاهد اقبال عمومی به بازار سهام هستیم. این امر جزو اهداف مسئولان و سیاست‌گذاران بازار سرمایه است و مسئولیت ما و همکاران ما در بورس اوراق بهادار تهران را دو چندان می‌کند.

بورس تهران علاوه بر تحقق اهداف و اجرای مسئولیت های محوله،  با ایجاد بستری بر پایه  شفافیت اطلاعاتی به عنوان رکن اصلی بازار سرمایه  برای هدایت نقدینگی به‌سوی توسعه اقتصادی، نگاهی ملی و منطقه ای به توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و ارتقاء دانش مالی آحاد جامعه دارد و با گسترش خدمات در تالارهای منطقه ای و توجه به مسئولیت اجتماعی به این مهم پرداخته است.

کارکنان عزیز و سخت کوش شرکت بورس تهران، در سیزدهمین سالروز تاسیس شرکت بورس تهران به خانه ای جدید قدم می گذاریم که جز در سایه  تدبیر و دور اندیشی هیات مدیره محترم ادوار دوره نوین و همراهی و حمایت بی دریغ سازمان بورس و اوراق بهادار به سرانجام نمی رسید. فرارسیدن ۱۵ آذر، سالروز تاسیس شرکت بورس تهران را به تمامی شما همکاران عزیز در تهران و تالارهای منطقه ای، سهامداران و همچنین ذینفعان بازار سرمایه تبریک عرض می‌کنم.

ایمان دارم رشد و شکوفایی و ایجاد  ابزارهای متنوع مالی جدید در بورس تهران با عنایات پروردگار، در پرتو دانش و تخصص هیات مدیره بصیر، تلاش و همدلی همکاران و نیروی انسانی متعهد و جوان امکان پذیر بوده است. از تلاش و همدلی همکاران صدیق و دلسوز، سهام‌داران همگام و همراه، قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.