حجم بالای سفارش طراحی و ساخت انواع پمپ‌های صنایع مختلف، در زیر مجموعه «وسدید»

حجم بالای سفارش طراحی و ساخت انواع پمپ‌های صنایع مختلف، در زیر مجموعه «وسدید»

به گزارش سیگنال به نقل از اخبار فولاد،

به گزارش اخبار فولاد، 

محمد نقی‌پور اظهار داشت: شرکت پتکو به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی سدید علاوه بر طراحی و تولید انواع پمپ و توربین، در حوزه طراحی و ساخت قطعات یدکی، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، خدمات تعمیرات پس از فروش و ارائه مشاوره مهندسی نیز فعال است که منجر به افزایش تقاضا برای ارائه خدمات شرکت می‌شود. 

وی افزود: یکی از وجوه تمایز «پتکو» با سایر رقبا در حوزه دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی است؛ به طوری که آزمایشگاه این شرکت گواهینامه صلاحیت تست پمپ را از موسسه استاندارد ایران و بزرگ‌ترین آزمایشگاه تست پمپ در منطقه خاورمیانه دارد.

مدیر تولید شرکت پتکو در خصوص اقدامات تولیدی در پتکو خاطرنشان کرد: ما جزو شرکت‌های تراز اول تولید انواع پمپ منطبق با استانداردهای تعیین شده در کشور هستیم و سفارش‌های زیادی از صنایع مختلف را دریافت و اجرا کرده‌ایم.

 وی عنوان کرد: از طرح‌های شاخص در دست اجرا از سوی پتکو طراحی و ساخت بخشی از پمپ‌های خط انتقال نفت خام گوره به جاسک است. این پروژه جزو خطوط انتقالی بوده که به پمپ‌های فشار قوی نیاز دارد و برای اولین بار از سوی ما در حال اجرا است. این امر به همراه تولید سایر محصولات مانند پمپ‌های عمودی آب دریا نشان‌دهنده توان و پتانسیل بالای شرکت پتکو در طراحی و تولید محصولات مورد نیاز صنایع پیشرو کشور در شرایط تحریمی است. 

 نقی‌پور تصریح کرد: از دیگر نقاط قوت پتکو قرار داشتن در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان است که این موضوع در کنار برخورداری از سرمایه انسانی جوان و متخصص، باعث می‌شود تا بتوانیم پروژه‌های بزرگ ملی را با بهترین کیفیت اجرا کنیم.

بر اساس گزارشی از بورس 24، مدیر تولید پتکو در انتها مطرح کرد: با توجه به کیفیت تولید و توانمندی‌های مجموعه و حجم سفارشات موجود و مناقصاتی که در آن‌ها به طور مستمر حضور می‌یابیم، طی چند سال اخیر موفق شده‌ایم تا حجم قابل توجهی از سفارشات تولیدی را در دست اجرا داشته باشیم و جهت اجرای سفارشات شیفت‌های کاری را افزایش دهیم تا بتوانیم تعهدات خود را در اسرع وقت اجرایی کنیم.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”commodity”} /–>