حباب قیمت سکه اعلام شد

حباب قیمت سکه اعلام شد
به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ابراهیم محمدولی در گفتگویی تلویزیونی افزود: قیمت‌ها بازار طلا و سکه در هفته جاری با نوسان همراه بوده، اما روند بازار کاهشی است. همچنین انس جهانی و بازار ارز داخلی نیز روندی کاهشی دارد که بر وضعیت بازار طلا و سکه موثر است.

وی در ادامه درباره روند این روزهای بازار طلا و سکه نیز گفت: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 110 هزار تومان، طرح قدیم 13 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه 7 میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی نیز 2 میلیون و 650 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

حباب سکه یک میلیون و 600 هزار تومان

رییس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به بازگشت آرامش و ثبات دوباره به بازار و افزایش تقاضا مردم برای مصنوعات طلا، گفت: هر انس جهانی در بازار امروز 1897 دلار و 60 سنت، هر گرم طلا 18 عیار نیز یک میلیون و 281 هزار تومان است.

وی در خصوص موضوع دریافت فاکتور خرید طلا که این روزها در رسانه‌ها مطرح شده، هم گفت: این موضوع، تصمیم جدیدی نیست و همواره به مشتریان و متقاضیان خرید طلا تاکید می‌شود که به هنگام خرید مصنوعات طلا به طور حتم فاکتور معتبر با مشخصات و اطلاعات لازم را دریافت کنند.