حال و هوای خیابان فردوسی پس از اخبار برجام/ ریزش عجیب دلار در بازار تهران

حال و هوای خیابان فردوسی پس از اخبار برجام/ ریزش عجیب دلار در بازار تهران
خلاصه اخبار

جماران نوشت: مشاهدات ما از خیابان و میدان فردوسی نشان دهنده کاهش قیمت ها در این بازار است. تابلوهای خرید و فروش ارز صرافی های رسمی نیز نشان دهنده کاهش قیمت ها است به گونه ای که دامنه خرید هر دلار آمریکا، ۲۸۵۰۰ تا ۲۸۶۰۰ تومان و دامنه نرخ فروش ان ۲۸۸۰۰ تا ۲۹۸۰۰ تومان است.

  

به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین

پس از انتشار اخباری مبنی بر ایجاد فضای سازنده حول مساله احیای برجام، کانالهای مرتبط با نرخ ارز خبر از کاهش قیمت ها دادند به نحوی که پس از چندماه، نرخ دلار بازار غیررسمی به کمتر از 30 هزار تومان رسید.

مشاهدات خبرنگار ما از خیابان و میدان فردوسی نشان دهنده کاهش قیمت ها در این بازار است. تابلوهای خرید و فروش ارز صرافی های رسمی نیز نشان دهنده کاهش قیمت ها است به گونه ای که دامنه خرید هر دلار آمریکا، 28500 تا 28600 تومان و دامنه نرخ فروش ان 28800 تا 29800 تومان است.

دلالان حاشیه خیابان فردوسی نیز هر دلار آمریکا را 29400 تا 29600 تومان خریداری می کنند.

مشاهدات نشان می دهد که خرید و فروش ها روال عادی دارد و ازدحامی در این خیابان برای معاملات از سوی مردم عادی دیده نمی شود. بیشتر دلال ها خریدار دلار و فروشنده لیر ترکیه هستند و هر لیر را به قیمت 1800 تومان پیشنهاد می دهند که البته خریداری هم ندارد.

یکی از دلال ها در گفت و گو با خبرنگار ما گفت عمده معاملات بین دلال ها صورت می گیرد اما قیمت ها در جاهای دیگر تعیین می شود و همین دلیل کاهش قیمت های دلار است. او همچنین می گوید: بیشتر لفط خرید های دلال ها برای حفظ روحیه است وگرنه کسی پای معامله نمی آید.

حال و هوای خیابان فردوسی پس از اخبار برجام/ ریزش عجیب دلار در بازار تهران

بیشتر بخوانید:

  • شوک برجام به بازار خودرو/ این خودرو 75 میلیون تومان ارزان شد

  • رییس سازمان برنامه درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چه گفت؟/ شرط رییس‌جمهور برای ترمیم حقوق

256 251