جوزف لوبین: اتریوم ۲.۰ از هر پروژه‌ی دیگری مهم‌تر خواهد بود

جوزف لوبین: اتریوم ۲.۰ از هر پروژه‌ی دیگری مهم‌تر خواهد بود
خلاصه اخبار

کمک بنیان‌گذار اتریوم و مدیرعامل شرکت Consensys معتقد است که Ethereum ۲.۰ سریعتر از دیگر پروژه‌ها پیشرفت کرده و به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های رمزارزی تبدیل خواهد شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، جوزف لوبین(Joseph Lubin)، بنیانگذار Consensys و طرفدار بزرگ اتریوم محسوب می‌گردد. لوبین در مصاحبه‌ی اخیر با تام شانگنسی(Tom Shaughnessy) از Delphi Digital به ویژگی‌ها و نیز برنامه‌های آینده‌ی اتریوم اشاره کرد.
لوبین در پاسخ به پرسش آیا رقبای اتریوم همانند EOS، Tezos و Cosmos خطری برای شبکه‌ی اتریوم محسوب می‌شوند یا دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، ادعا می‌کند که تحولات مثبت در هر نقطه از اکوسیستم همه را شامل می‌شود در حالی که در همان زمان برخی از پروژه‌ها رقابتی هستند.

جوزف لوبین ادامه داد: «برخی از پروژه‌ها همانند ترون(Tron) و EOS بر روی بازاریابی متمرکز شده‌اند. هر دو پروژه روش جمع‌آوری پول و شعار «تا زمانی که آن را می‌سازید وانمود کنید(Fake it till you make it)» استفاده می‌کنند. یقینا پروژه‌های خوب دیگری در این حوزه وجود دارد و بسیاری از آن‌ها از آغاز ارتباط نزدیکی با اتریوم داشته‌اند.»

وی همچنین با تمرکز بر جنبه‌های کلیدی برای ادغام موفق با تکنولوژی اصلی، در زمینه‌ی شفافیت این حوزه صحبت کرد. وی اظهار داشت: «منبع باز بودن جزء ویژگی‌های این پروژه است و ما معتقدیم این موضوع یقینا ضرورت دارد. همکاری و ارتباطات زیادی وجود دارد و ما همه بر روی بازار‌یابی و یا جمع‌آوری بهترین استعداد‌ها برای ایجاد اکوسیستم بهتر تلاش می‌کنیم.»

لوبین اظهار داشت که از نظر منبع باز بودن اتریوم دارای بهترین تکنولوژی و افراد متخصص است. وی ادعا کرد که این پروژه سریعتر از همیشه پیشرفت می‌کند و Ethereum 2.0 به یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها تبدیل خواهد شد.

پس از آن‌که نظرسنجی deVere Group نشان داد، بیت‌کوین(BTC) و اتریوم(ETH) بخشی از جریان درآمد‌های خالص ارزش بالا هستند، نایجل گرین(Nigel Green) مدیرعامل deVere Group اظهار داشت:

اجماع جهانی بر روی این موضوع اتفاق نظر دارد که رمزارزها آینده‌ی سیستم پولی را تشکیل می‌دهند و آینده در همین مقطع زمانی قرار دارد. اشخاص دارای تمکن مالی خواستار از دست دادن این موقعیت نبوده و سبد سرمایه‌گذاریشان را با دارایی‌های دیجیتالی متعادل خواهند کرد.

منبع: coinit.ir