جهش سودسازی در “سخوز”

جهش سودسازی در “سخوز”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان خوزستان ۶ماهه توانست سود هرسهم خود را به ۶۳۲ریال برساند که در مقایسه با گزارش ۳ماهه جهش مطلوبی را در سودسازی رقم زده است.  شرکت سیمان خوزستان در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه، سود عملیاتی خود را ۴۹۷میلیارد و ۵۵۴میلیون ریال اعلام […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان خوزستان ۶ماهه توانست سود هرسهم خود را به ۶۳۲ریال برساند که در مقایسه با گزارش ۳ماهه جهش مطلوبی را در سودسازی رقم زده است.

 شرکت سیمان خوزستان در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه، سود عملیاتی خود را ۴۹۷میلیارد و ۵۵۴میلیون ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴درصد افزایش یافته است.

این شرکت در دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸  در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته، سود خالص را با افزایش ۲۲درصدی مبلغ ۴۱۰میلیارد و ۵۰۹میلیون ریال و سود انباشته را با کاهش ۱۱درصدی مبلغ ۹۲۶میلیارد و ۸۶۱میلیون ریال منتشر کرد.

سیمان خوزستان سود هرسهم را در این دوره ۶۳۲ریال اعلام کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۲۲درصد و در مقایسه با گزارش ۳ماهه بیش از ۲۵۰درصد افزایش یافته است. شایان  ذکر است “سخوز” در گزارش ۳ماهه توانست بود به ازای هرسهم ۱۷۷ریال سود محقق کند.

در گزارش ۶ماهه این شرکت اعلام شد که فروش انواع محصولات آن به یک میلیون و ۲۹۸هزار و ۳۴۴تن و به مبلغ ۲هزار و ۱۷۲میلیارد و ۴۰۱میلیون ریال رسیده که از این محل ۸۹۲میلیارد و ۵۷۷میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

گفتنی است؛ “سخوز” در گزارش منتشر شده خود پیش بینی کرده که طی دوره ۶ماهه دوم سال مالی جاری یک میلیون و ۲۹۹هزار تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۲هزار و ۵۳۰میلیارد و ۲۶۲میلیون ریال به فروش می رساند.

این شرکت در تشریح اهداف خود اعلام کرده است که سیمان خوزستان باتوجه به اینکه صادرات محور است، برای سال جاری در نظر دارد صادرات خود را به حداکثر برساند تا سود بیشتری را از این محل کسب کند.

در برآوردی که “سخوز” از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی دارد، اعلام کرد که برای تامین مالی خود نسبت به اخذ تسهیلات به مبلغ ۳۵۰میلیارد ریال از بانک ها اقدام کرده که درصورت تحقق به حجم تسهیلات شرکت اضافه خواهد شد. همچنین با توجه به روند افزایش سرمایه تاپایان سال ۷۵۰میلیارد ریال سرمایه شرکت اضافه خواهد شد. این شرکت قصد دارد سرمایه خود را به مبلغ یک هزار و ۴۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات وآورده نقدی سهامداران افزایش دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها