با شروع عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین قیمت بیت کوین 7 درصد سقوط کرد

با شروع عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین قیمت بیت کوین 7 درصد سقوط کرد

ریزش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال پس از شروع حملات روسیه به اوکراین، گزارش های تحلیلی ارز دیجیتال روند بازار کریپتوکارنسی را در صورت آغاز جنگ در شرق اکراین به شدت نزولی پیش بینی می کردند که آنچنان هم دور از انتظار نبود. با اعلام آغاز عملیات نظامی ویژه توسط پوتین رئیس جمهور روسیه در یک برنامه تلویزیونی، ارزش بازار رمز ارزها با افت حدود 10 درصدی مواجه شد. شاخص ها در بازار سهام نیز منفی بودند.

پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک برنامه ملی اعلام کرد که ارتش او یک “عملیات نظامی ویژه” در اوکراین انجام خواهد داد، بازارهای جهانی ارز دیجیتال و سهام سقوط کردند.

با طلوع خورشید در اوکراین، ارتش روسیه موشک هایی را به اطراف چندین منطقه از کشور از جمله پایتخت کیف و شهر خارکف پرتاب کرد.

  • قیمت بیت کوین (BTC) امروز با 7.26 درصد کاهش به 35000 دلار رسیده است.
  • اتریوم (ETH) امروز 9.48 درصد و ریپل (XRP) 9.24 درصد سقوط کردند.
  • ارزش کل بازار کریپتو با 8.25 درصد کاهش به 1.58 تریلیون دلار رسیده است.
  • نوسانات در سایر شاخص های مالی مهم جهانی افزایش یافته است زیرا S&P 500 (GSPC) و میانگین صنعتی داوجونز (DJI) در یک ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد کاهش یافته اند.

برای عضویت در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال کلیک کنید!

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، که شش سال اول زندگی خود را در کولومنا روسیه گذراند، حدود ساعت 4 صبح UTC به زبان روسی توییت کرد که (طبق ترجمه تقریبی) او این است:

بسیار ناراحت از تصمیم پوتین برای کنار گذاشتن امکان حل مسالمت آمیز مناقشه با اوکراین و اینکه به جای آن وارد جنگ شود.

“این جنایت علیه مردم اوکراین و روسیه است. من می خواهم برای همه آرزوی امنیت کنم، اگرچه می دانم که امنیت وجود نخواهد داشت. افتخار برای اوکراین.”

او بعداً به زبان انگلیسی اضافه کرد:

یادآوری: “اتریوم خنثی است، اما من نیستم.”

قیمت نفت در واکنش به اقدامات روسیه به 99.50 دلار افزایش یافت. میزبان پادکست و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال آنتونی پومپ پومپلیانو خاطرنشان کرد که از آنجایی که روسیه سومین تولیدکننده بزرگ نفت در جهان است، “تأثیر این وضعیت در سطح جهانی احساس خواهد شد.”

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران