جمع آوری 500 میلیون دلار برای تامین مالی توسعه کسب و کار، توسط گلکسی دیجیتال !

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital)، یک کارگزار ارز دیجیتال و بانک تجاری که توسط سرمایه‌گذار میلیاردر، مایکل نووگراتز(Michael Novogratz) تاسیس شده است، روز دوشنبه اعلام کرد که 500 میلیون دلار اوراق بهادار قابل معامله را برای تسریع ابتکارات تجاری منتشر می‌کند. این بدهی، قابل تبدیل به حقوق صاحبان سهام شرکت است و دارای نرخ بهره 3 درصدی در سال، با سررسید در سال 2026 (1405) است. حوزه های توسعه جدید شامل توکن های غیرقابل تعویض یا NFT هستند و این شرکت از شروع سال، 62 میلیون دلار از سرمایه خود را به 22 شرکت مرتبط با NFT متعهد می کند.

در طول سال‌ها، مایک نووگراتز، بنیان‌گذار و مدیر عامل Galaxy Digital، یک سرمایه‌گذار مشهور بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال بوده است. او از سایر سرمایه گذاران خواسته است که بین 1 تا 5 درصد از سبد خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص دهند. تحت هدایت او، دارایی های تحت مدیریت شرکت در به روز رسانی ارائه شده در اکتبر(مهر)، از 3 میلیارد دلار فراتر رفت و به یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال در جهان تبدیل شد.

این شرکت در جزایر کیمن(Cayman Islands) ثبت شده است و سهام آن در بورس اوراق بهادار تورنتو کانادا فهرست شده است. با این حال، این شرکت در حال بازسازی است تا سهام خود را در ایالات متحده در سال آینده عرضه کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC)، هنوز فهرست احتمالی آن را تایید نکرده است.

در سه ماهه گذشته، درآمد خالص گلکسی دیجیتال از تجارت، سرمایه گذاری، مدیریت دارایی، استخراج کریپتو و سایر منابع شرکتی به 517.1 میلیون دلار رسید که 41.5 میلیون دلار نسبت به سه ماهه قبلی سال، افزایش یافته است. از روز دوشنبه، هر سهم، 405.4 درصد در سال نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 23.51 دلار (تبدیل شده از دلار کانادا) رسیده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.