جزییات مزایده فروش یک زیرمجموعه و ۵ ملک مازاد سایپا

جزییات مزایده فروش یک زیرمجموعه و ۵ ملک مازاد سایپا
خلاصه اخبار

معاون مالی و اقتصادی سایپا از ادامه طرح فروش اموال مازاد و غیرتولیدی این شرکت خبرداد و گفت: لنت پارسیان پیشرو و پنج فقره ملک متعلق به این مجموعه در فهرست فروش قرار گرفته است.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس،مهدی محمدرضایی اظهار داشت: 100 درصد سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به‌صورت یکجا و با شرایط پرداخت نقدی یا نقد و اقساط توسط سایپا به‌فروش می‌رسد.
وی افزود: سرمایه ثبت شده این شرکت 28.6 میلیارد تومان و کل سهام قابل واگذاری آن بیش از 76.7 میلیارد تومان است که اشخاص حقیقی و حقوقی علاقه مند به شرکت در مزایده فروش، باید معادل پنج درصد از ثمن معامله را به‌عنوان سپرده در مزایده پرداخت کنند.سهام به پیشنهاد دهنده‌ای که بیشترین قیمت را ارائه کند، واگذار خواهد شد.
این مقام مسئول گفت: متقاضیان باید پاکت‌های مخصوص شرکت در مزایده را تا ساعت 16 روز شنبه 25 خرداد ماه جاری به نشانی کیلومتر 15 بزرگراه شهید لشگری، شرکت سایپا، مدیریت امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی تحویل و رسید دریافت کنند.
محمدرضایی درخصوص برگزاری مزایده فروش املاک مازاد سایپا نیز گفت: پنج فقره ملک تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی واقع در تهران، قائم‌شهر و ایزدشهر مازندران نیز از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار خواهد شد.
به گفته وی، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادات، همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 15 به نشانی فوق مراجعه کرده یا با شماره تلفن های 44196949 و 48952663 تماس بگیرند.