جزییاتی از عرضه اولیه روز چهارشنبه| «اکتیو» چقدر ارزنده است؟

جزییاتی از عرضه اولیه روز چهارشنبه| «اکتیو» چقدر ارزنده است؟

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

شرکت پدیده شیمی قرن، به عنوان چهارمین نماد عرضه اولیه بهمن ماه، روز چهارشنبه 30 بهمن 10 درصد از سهام خود را در بورس تهران عرضه خواهد کرد.

به گزارش رادیو سهام، شرکت پدیده شیمی قرن به عنوان چهارمین عرضه اولیه بهمن‌ماه روز چهارشنبه در بورس تهران معامله خواهد شد. پ

دیده شیمی قرن که در صنعت شوینده فعالیت می‌کند با سرمایه‌ای هزار میلیارد دلاری در بورس پذیرفته شده است. این شرکت در صورت مالی میان‌دوره‌ای 9ماهه منتهی به 30 آذر ماه امسال در مجموع شش هزار و 849 میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب کرده که از این میزان درآمد توانسته هزار و 439 میلیارد ریال سود محقق کند.

بر این اساس سود هر سهم اکتیو در 9 ماه نخست امسال 1439 ریال شناسایی شده که رشدی پنج درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. این در حالی است که مجموع بدهی‌های شرکت پدیده شیمی قرن در 9 ماه نخست امسال به بیش از پنج هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 62 درصدی داشته است.

جزییاتی از عرضه اولیه روز چهارشنبه| «اکتیو» چقدر ارزنده است؟

اکتیو در 9 ماه نخست امسال بیش از شش هزار و 884میلیارد ریال پودر و مایعات شستشو در داخل کشور به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد بیشتر بوده است.

با این حال میزان فروش صادراتی این شرکت نیز در 9 ماه نخست امسال به 15 میلیارد و 624 میلیون ریال رسیده که در مقایسه با 9 ماه نخست 1397 افتی هشت درصدی را تجربه کرده است.

با وجود این کل میزان فروش 9 ماه ابتدایی سال جاری این شرکت در مقایسه با کل فروش سال گذشته رشدی 10 درصدی داشته و به شش هزار و 849 میلیارد ریال رسیده است.

جزییاتی از عرضه اولیه روز چهارشنبه| «اکتیو» چقدر ارزنده است؟

همچنین بررسی گزارش عملکرد ماهانه شرکت پدیده شیمی قرن در آذر ماه نشان می‌دهد این شرکت در این ماه بیش از 31 هزار تن پودر و مایعات البسته و همچنین بیش از 49 هزار تن مایعات شوینده فروخته است و اگرچه توانسته میزان فروش خود در این ماه را با رشدی 57 درصدی به 924 میلیارد ریال برساند اما این میزان همچنان در مقایسه با اوج فروش شرکت در شهریور ماه (فروش هزار و 218میلیارد ریالی) 24 درصد کمتر بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.