جایزه و سرگرمی در نوروزخونه ۱۴۰۰ «بله»

جایزه و سرگرمی در نوروزخونه ۱۴۰۰ «بله»

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نوروز سال 1400 نیز همانند سال گذشته تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا است. از این رو یکی از دغدغه های مهم خانواده ها این است که چگونه این ایام را در خانه سپری کنند و حال و هوای نوروز نیز برقرار باشد.

بانک ملی ایران مسابقه ای را برای کاربران بله در نظر گرفته است که در آن به پنج نفر از شرکت کنندگان که بهترین پیشنهادها را برای تبدیل ایام قرنطینه و تعطیلات نوروز به لحظه هایی شاد و مفرح در منزل و کنار اعضای خانواده داشته باشند، جایزه دو میلیون ریالی اهدا می کند.

این پیشنهادها می تواند شامل انواع بازی ها، کار در منزل و سایر روش های سرگرمی باشد. شرکت کنندگان باید پیشنهادات خود را به شماره 09128125589 یا به آی دی bmipr@ در بله ارسال کنند.
بهترین پیشنهادهای شرکت کنندگان در کانال بانک ملی ایران در پیام رسان بله به آدرس bankmelli1307 به اشتراک گذاشته می شود و به پیشنهادی که بیشترین لایک را از اعضای کانال دریافت کند، هدیه 5 میلیون ریالی اهدا می شود.

لازم به ذکر است، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه با هشتگ نوروزخونه تا 25 اسفند ماه جاری خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.