“تیپیکو” به رشد ۸۳.۸هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی دست یافت

“تیپیکو” به رشد ۸۳.۸هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی دست یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در یک ماهه آبان۱۳۹۸ توانست پرتفوی بورسی خود را با افزایش ۸۳هزار و ۸۳۷میلیارد ریالی منتشر کند.  شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸، پرتفوی بورسی خود را با افزایش ۸۳هزار و ۸۳۷میلیارد و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در یک ماهه آبان۱۳۹۸ توانست پرتفوی بورسی خود را با افزایش ۸۳هزار و ۸۳۷میلیارد ریالی منتشر کند. 

شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸، پرتفوی بورسی خود را با افزایش ۸۳هزار و ۸۳۷میلیارد و ۷۰۷میلیون ریالی منتشر کرد.

این شرکت در صورتخلاصه سرمایه گذاری های خود اعلام کرد که با رشد ۲۸میلیارد و ۶۶۴میلیون ریالی به ۶هزار و ۴۶۱میلیارد و ۴۹۰میلیون ریال دست یافته است.

تیپیکو” براساس گزارش یک ماهه، بهای تمام شده در پرتفوی بورسی با افزایش ۲۸میلیارد و ۶۶۴میلیون ریالی به مبلغ ۴هزار و ۷۰۶میلیارد و ۱۵۳میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار این شرکت با افزایش ۵هزار و ۴۷۷میلیارد و ۳۶۱میلیون ریالی به ۸۸هزار و ۵۴۳میلیاردو ۸۶۰میلیون ریال بالغ شده است.

در دوره مورد گزارش، این شرکت کل مبلغ واگذاری سهام واگذار شده خود را ۲۴۵میلیارد و ۵۲۲میلیون ریال اعلام کرد که در این واگذاری ها به سود ۲۷میلیارد و ۷۵۶میلیون ریالی دست یافته است.

از سوی دیگر در این دوره کل مبلغ بهای تمام شده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس ۲۴۶میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال اعلام شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها