تیم دراپر : بیت کوین تا ۴ سال اینده ۲۰ برابر خواهد شد!

تیم دراپر : بیت کوین تا ۴ سال اینده ۲۰ برابر خواهد شد!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، بیت کوین که در زمان انتشار این خبر با ارزش ۱۱۳۷۰ دلار معامله می شود؛ همچنان نسبت به بالاترین قیمت خود در تاریخ یعنی ۲۰۰۰۰ دلار؛ ۴۰ درصد اختلاف دارد. اما تحلیلگران و کارشناسان این بازار همچنان تاکید دارند بیت کوین در بلند مدت اینده روشنی […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

بیت کوین که در زمان انتشار این خبر با ارزش ۱۱۳۷۰ دلار معامله می شود؛ همچنان نسبت به بالاترین قیمت خود در تاریخ یعنی ۲۰۰۰۰ دلار؛ ۴۰ درصد اختلاف دارد. اما تحلیلگران و کارشناسان این بازار همچنان تاکید دارند بیت کوین در بلند مدت اینده روشنی خواهد داشت و میتواند خیلی بیش از انچه امروز ارزش دارد؛ ارزشمند شود.

تیم دراپر (Tim Draper) که از سرمایه گذاران مطرح در سطح جهان و از طرفداران بیت کوین محسوب می شود؛ پیش بینی خود راجع به قیمت بیت کوین در چند سال اینده را دو برابر کرده است. او در مصاحبه با یاهو فایننس اعلام کرد که اولین بیت کوین خود را ۵ سال پیش خرید کرده است و از ان زمان فعالیت های زیادی در جهت گسترش بیت کوین و مقبولیت ان در سیلک رود داشته است.

دراپر در مصاحبه اظهار داشت بیت کوین می تواند تا سال ۲۰۲۲ به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار برسد. او در ادامه این صحبت اضافه کرد اگر این رقم تا پایان سال ۲۰۲۲ تحقق پیدا نکند؛ حتما تا سه ماه اول سال ۲۰۲۳ به واقعیت تبدیل خواهد شد.

اگر بیت کوین بخواهد تا پایان سال ۲۰۲۲ به رقم دست پیدا کند؛ باید چیزی حدود ۲۰۰۰ درصد افزایش قیمت داسته باشد. ۴ سال زمان کمی برای چنین رشدی به نظر می رسد؛ اما ارزهای دیجیتال در عمر کوتاه خود ثابت کرده اند؛ این اتفاق در این بازار خیلی هم دور از ذهن نیست.

تیم دراپر در مصاحبه های قبلی خود؛ ارزهای فیات را ضعیف خواند و گفته بود استفاده از ارزهای فیاتی مانند دلار و یورو منطقی نیست. عدم شفافیت و وابستگی شدید به سیاست به نظر تیم دراپر از نقاط ضعف ارزهای سنتی است. او گفت به عنوان یه سرمایه گذار امریکایی میتوانم این را ببینم که برجسته ترین افراد در حوزه مالی؛ برنامه نویسان و فعالان حوزه دیجیتال؛ وارد دنیای بلاکچین و کریپتوکارنسی ها شدند و این نشان دهنده این است که در اینده نزدیک تمام دنیا از ارز فیات به سمت ارزها دیجیتال حرکت خواهند کرد:

عقیده من این است که با گذشت زمان نه چندان زیاد؛ ارزهای فیات (دلار و یورو و…) مانند ماه گرفتگی در سایه ارزهای دیجیتال قرار خواهند گرفت و ان زمان حتما تاثیر کریپتو ها هزاران برابر بیشتر خواهد بود.

 

 

تیم دراپر تنها کسی نیست که به بیت کوین ۲۵۰۰۰۰ دلاری فکر میکند!

تیم دراپر تنها فردی نیست که راجع به بیت کوین و ارزهای دیجیتال چنین پیش بینی دارد. تریس مایر (Trace Mayer)؛ یکی از اولین سرمایه گذاران عامه بیت کوین (حدود سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱) که روی صرافی کراکن نیز سرمایه گذاری کرده است؛ در مصاحبه با اتریوم ورلدنیوز اعلام کرد به زودی بیت کوین سوار یک رالی خواهد شد طوریکه موهایتان از سرتان کنده خواهد شد!

او پیش بینی کرده است بیت کوین حتما در رالی بعدی خود (اتفاقی که سال ۲۰۱۷ بیت کوین را تا ۲۰۰۰۰ دلار رساند)؛ به قیمت ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

مدلی که او ارایه داده است به نصف شدن پاداش بیت کوین در سال ۲۰۲۰ برمیگردد. او تحلیل کرده است که بیت کوین با نصف شدن پاداش شبکه؛ باید مارت کپ ۱ تریلیون دلاری داشته باشد و با این حساب قیمت هر واحد بیت کوین باید به ارزش ۵۵۰۰۰ هزار دلار برسد که افزایش این قیمت تا ۲۵۰ هزار دلار نیز خیلی دور از ذهن نیست.

 
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.