تکمیل و تحویل ۳۸۰۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز تا پایان امسال

به گزارش سیگنال به نقل از هیبنا،

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرهاد خاکی‌‌پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز برنامه‌های آن انجمن را برای تولید مسکن برای افراد نیازمند حمایت، تا پایان امسال، برشمرد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز سازمانی مردم نهاد است که در سطح کشور با اعضای هیات امنای حساب 100 امام (ره) تشکیل می‌شود و مانند تمامی انجمن‌ها به شکل خیریه فعالیت می کند، گفت: از بدو فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز،نزدیک به 30 هزار واحد مسکن در دستور کار قرار گرفته بود که تا امروز نزدیک به 21 هزار واحد تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است. نزدیک به 6 هزار واحد در دست اقدام هستند که در حال تهیه نقشه و مشخصات هستند.

خاکی‌‌پور افزود: با توجه به افزایش قیمت‌هایی که از سال گذشته و ابتدای سال جاری تاکنون در تمامی حوزه ها و از جمله حوزه مسکن رخ داده و همچنین تاکید وزیر راه و شهرسازی در بحث افزایش تسهیلات به 140 میلیون تومان، 3800 واحد مسکن نیز با پیشرفت فیزیکی 36 درصد در سطح کشور در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: در برنامه است تا 3800 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز به غیر از واحدهایی که برای سایر موارد ازجمله مسکن دومعلول‌ها در دست ساخت است، تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود.

به گفته مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در سالجاری در حوزه دستمزد و مصالخ رخ داد، فعالیت انجمن خیرین مسکن‌ساز نیز تحت‌‌تاثیر قرار گرفت. در عین‌حال چنانچه با افزایش تسهیلات موافقت شود و 50 درصد باقیمانده این واحدها شامل دریافت افزایش تسهیلات شود جای امیدواری وجود دارد تا واحدها در زمان مقرر تکمیل و تحویل متقاضیان شود.