توکن NFT دوران طلایی پله، اسطوره فوتبال ساخته می‌شود

توکن NFT دوران طلایی پله، اسطوره فوتبال ساخته می‌شود

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

لحظات به یادماندنی و افسانه‌ای پله فوتبالیست معروف و برنده 3 جام جهانی، به صورت توکن NFT عرضه خواهد شد و 90 درصد سود حاصل از این فروش به خیریه اهدا خواهد شد.

حوزه NFT ها به پله، اسطوره زنده فوتبال جهان رسیده است. این فوتبالیست سابق برزیلی کلکسیون NFT مختص به خود را خواهد داشت. این مجموعه در تاریخ 2 می در پلتفرم محبوب اترنیتی چین (Ethernity Chain) عرضه می‌شود. 90 درصد سود حاصل از فروش به بنیاد خیریه پله اهدا خواهد شد.

صدور اولین توکن های NFT در بازار بورس نیویورک

حفظ افسانه پله به صورت NFT

ادسون آرانتس دوناسیمنتو که در دنیای فوتبال به اسم پله شناخته می‌شود، سلبریتی اخیری است که به پذیرش عرصه روبه‌رشد NFT ها پرداخته است. طبق گزارشات رسمی، لحظات به یادماندنی دوران فوتبالی این فوتبالیست برنده 3 جام جهانی در پلتفرم NFT اترنیتی چین در تاریخ 2 می 2021 عرضه می‌شود.

در این گزارش به پذیرش چشمگیر کارت‌های فیزیکی فوتبالی پله از جانب طرفداران اشاره کرده است که بعضی از آنها الهام‌بخش NFT های دیجیتال موردنظر هستند. اترنیتی چین در نظر دارد تا پس از عرضه 2 می، عرضه این NFT ها را ادامه دهد.

این نکته قابل ذکر است که 90 درصد سود حاصل از این فروش به بنیاد خیریه پله اهدا خواهد شد. بنیاد پله یک سازمان خیریه است که بر آموزش و پرورش کودکان کشورهای فقیر دنیا معطوف است.

پله و توکن NFT

قبل از اعلام برنامه‌های مرتبط با ایجاد کارت‌های کلکسیونی 3 بعدی به یادبود یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های جهان، اترنیتی چین با چندین پروژه بزرگ خود را به همگان معرفی کرده بود.

اقدامات قبلی اترنیتی چین شامل توکن های NFT برای یکی از هنرمندان به اسم BossLogic و تونی هاوک (Tony Hawk) اسطوره ورزش اسکیت برد بوده است. به علاوه، اترنیتی چین در صدد عرضه کلکسیون دیجیتالی برای محمدعلی کلی اسطوره بوکس جهان است.

توکن های NFT در ورزش

نکته جالب این است که پله اولین فوتبالیست مشهور نیست که به عرصه NFT ملحق شده است. جرارد پیکه ستاره باشگاه بارسلونا نیز به یکی از مشاوران استراتژیک در پلتفرم NFT به اسم Sorare تبدیل شده است. این موضوع، چند ماه قبل و پس از عرضه توکن رسمی طرفداری بارسا انجام شده است.

توکن های NFT هم‌چنین به ورزش‌های دیگر نظیر لیگ‌های ورزشی آمریکا مانند NBA (لیگ بسکتبال آمریکا)، MLB (لیگ بیسبال آمریکا) و NFL (لیگ راگبی آمریکا) وارد شده‌اند. تام بردی (Tom Brady) ورزشکار معروف راگبی نیز در اواخر سال جاری پلتفرم NFT به اسم Autograph عرضه خواهد کرد. هدف اصلی این پلتفرم، توسعه آثار هنری دیجیتال منحصربه‌فرد و شخصی برای سایر سلبریتی‌ها است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.