توکن شرکت پیام‌رسان لاین در صرافی بیت‌مَکس فهرست شد

توکن شرکت پیام‌رسان لاین در صرافی بیت‌مَکس فهرست شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

توکن شرکت پیام‌رسانی لاین در صرافی بیت‌مکس فهرست شده است

صرافی بیت‌مکس اخیراً مبادلات توکن شرکت ژاپنی لاین(LINE) را در این پلتفرم معاملاتی امکان‌پذیر کرده است. شرکت لاین به دلیل انتشار برنامه‌ی پیام‌رسانی موفقی با همین عنوان در میان علاقه‌مندان به حوزه‌ی فن‌آوری شناخته می‌شود.

توکن لاین صرافی بیت‌مکس

شرکت لاین به عنوان بزرگترین شرکت پیام‌رسانی ژاپن با ۸۴ میلیون کاربر فعال ماهیانه در تاریخ ششم آگوست اعلام کرد که امکان مبادلات توکن لاین(LN) از طریق پلتفرم صرافی بیت‌مکس امکان‌پذیر شده است. در حقیقت توکن لاین ششمین رمزارزی است که در همراهی با بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، رمزارز شرکت ریپل(XRP)، بیت کوین کش(BCH) و لایت کوین(LTC) در پلتفرم مبادلاتی صرافی بیت‌مکس فهرست شده است.

توکن لاین در سال ۲۰۱۸ به عنوان بخشی از برنامه‌ی پاداش‌دهی به فعالیت کاربران در این اپلیکیشن پیام‌رسانی راه‌اندازی شده است. صرافی شرکت لاین با نام بیت‌باکس(Bitbox) که به کاربران دیگر کشور‌ها به استثنای ژاپن سرویس‌دهی می‌کند در سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از این دارایی را آغاز کرده است. با این وجود و بر اساس گزارش کوینیت، شرکت لاین توکن لینک را در ماه آوریل در ژاپن نیز منتشر کرده است.

توکن شرکت لاین با پروژه‌ی رمزارزی چین‌لینک ارتباط ندارد

اگرچه توکن شرکت لاین با نام کامل لینک(LINK) شناخته می‌شود، این پروژه هیچ ارتباطی با پروژه‌ی رمزارزی چین‌لینک(Chainlink) که رمزارز لینک(LINK) را منتشر کرده است ندارد. توکن شرکت لاین تقریبا یک سال پس از راه‌اندازی پروژه‌ی رمزارزی چین‌لینک منتشر شده است.

با این وجود، شرکت لاین احتمالا به دلیل ایجاد تمایز میان این رمزارز و رمزارز پروژه‌ی چین‌لینک در وب‌سایت و نقشه‌ی اولیه(وایت‌پیپر) به نام کامل این دارایی(لینک) اشاره نکرده است و از عبارت مخفف ال‌ان(LN) برای اشاره به این دارایی استفاده می‌کند. با این وجود این شرکت اعلام کرده است که قصد ندارد نام این پروژه‌ی رمزارزی را تغییر دهد.

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت لاین در سال ۲۰۱۸ مبلغ ده میلیون دلار در صنعت رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده است.

امکان مبادلات توکن لاین در صرافی بیت‌مکس چه تاثیری بر موفقیت این پروژه دارد؟ آیا توکن شرکت لاین بزودی به یک پروژه‌ی موفق رمزارزی تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.