توقف نماد هجرت پس از بازدهی 50 درصدی

توقف نماد هجرت پس از بازدهی 50 درصدی
خلاصه اخبار

شرکت پخش هجرت با نماد هجرت که در تاریخ 19/05/1398 به شیوه ثبت سفارش برای اولین در بورس اوراق بهادار عرضه شد پس از 8 روز کاری تاکنون بازدهی خالص 45.62% را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. اگر طبق روال گذشته، معاملات امروز سهم نیز با 5 درصد مثبت همراه شود نماد هجرت برای ارائه گزارش کنفرانس اطلاع رسانی متوقف خواهد شد.

طبق «ماده 12 مکرر 2» اصلاحیه دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

البته در صورتی که در زمان توقف نماد، ناشر اطلاعات با اهمیت منتشر کند دامنه نوسان در زمان بازگشایی متناسب با نوع اطلاعات ارائه شده (گروه الف یا ب) خواهد بود. به بیان ساده تر، در صورت افشای اطلاعات با اهمیت الف سهم بدون محدودیت دامنه نوسان و در صورت افشای اطلاعات با اهمیت ب سهم با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد. لازم به ذکر است پیش از اصلاح صورت گرفته در دستورالعمل، محدودیتی در خصوص دامنه نوسان زمان بازگشایی وجود نداشت.

در مجموع، سهامداران در خصوص توقف نماد هجرت نگران نباشند. این توقف موقت خواهد بود و سهم پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی بازگشایی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها