توقف نماد نوری (پتروشیمی نوری) جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه

توقف نماد نوری (پتروشیمی نوری) جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه
خلاصه اخبار

امروز 29 تیر ماه 1397 نماد نوری جهت برگزاری مجمع سالیانه بسته شد. تا به حال نوری حدود 18 درصد معادل 300 هزار تومان سود نصیب سهامداران خود نموده است.

به گزارش سیگنال، در پایان معاملات امروز 29 تیر ماه 1398 نماد نوری جهت برگزاری مجمع سالیانه بسته شد. تا به حال این سهم حدود 18 درصد معادل 300 هزار تومان سود نصیب سهامداران خود نموده است.

مجمع پتروشیمی نوری در روز دوشنبه 31 تیرماه 98 برگزار می شود و پیش بینی می گردد که این سهم حدود 600 تومان سود به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم کند. در عرضه اولیه نوری جمعاً 300 میلیون برگ سهم به فروش رسید که طی 5 روز معاملاتی، 150 میلیون برگ سهم مورد معامله قرار گرفت. این موضوع نشان دهنده این است که تقریبا نیمی از خریداران قصد رفتن به مجمع را نداشته اند. همچنین به نظر می آید پس از مجمع با توجه به فشار فروش احتمالی نباید انتظار بازگشایی با یک گپ قیمتی مثبت را داشت.

لازم به ذکر است مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی نوری پس فردا دوشنبه 31 تیر ماه 1398 در محل سالن اصلی مرکز بين المللی همايش های رازی واقع در تهران – بزرگراه همت – جنب برج ميلاد – دانشگاه علوم پزشکی ايران برگزار می گردد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

برچسب‌ها