توضیحات روابط عمومی سایپا درباره بازداشت علیرضا زاهدیان

توضیحات روابط عمومی سایپا درباره بازداشت علیرضا زاهدیان
خلاصه اخبار

روابط عمومی سایپا به توضیحاتی در خصوص بازداشت علیرضا زاهدیان پرداخت:خبرهایی مبنی بر بازداشت علیرضا زاهدیان سرپرست تازه منصوب شده در پارس خودرو در فضای مجازی و برخی از رسانه ها منتشر شد که نیاز به بیان چند نکته دارد.نخست آنکه اتهامات وارده به زاهدیان مربوط به تصدی او در شرکت فولاد نیریز بوده و هیچگونه ارتباطی با…

به گزارش سیگنال به نقل از خودرو

روابط عمومی سایپا به توضیحاتی در خصوص بازداشت علیرضا زاهدیان پرداخت:

خبرهایی مبنی بر بازداشت علیرضا زاهدیان سرپرست تازه منصوب شده در پارس خودرو در فضای مجازی و برخی از رسانه ها منتشر شد که نیاز به بیان چند نکته دارد.

 

نخست آنکه اتهامات وارده به زاهدیان مربوط به تصدی او در شرکت فولاد نیریز بوده و هیچگونه ارتباطی با پارس خودرو و سرپرستی تنها چند روزه او در این شرکت ندارد.

با توجه به محیط کارگری حدود 7 هزار نفری شرکت پارس خودرو قاعدتا تا تایید خبر دستگیری باید از بروز شایعات و تایید غیر رسمی اخبار جلوگیری می شد تا از اختلال در روند تولید و تحویل خودرو جلوگیری شود.

دوم اینکه طبق روال معمول در شرکت های خودروسازی علیرضا زاهدیان که حدود 2 ماه به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو حضور داشت، بعد از برکناری مدیرعامل در تاریخ 24 اردیبهشت ماه امسال و تنها در همین 10 روز اخیر به عنوان سرپرست معرفی شده بود تا بعد از طی کردن مراحل مربوط به استعلامات و تایید نهایی مراجع ذی ربط به عنوان مدیرعامل منصوب شود که قاعدتا در صورت عدم تایید صلاحیت مانند برخی از مدیران دیگر بلافاصله دوره سرپرستی او تمام و نفر دیگری جایگزین شود.

گفتنی است هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو نیست و بیان جزییات پرونده و دلایل بازداشت و … در صورت صلاحدید توسط نهاد های ذی ربط رسانه ای خواهد شد.