توصیه بانک آمریکایی به فعالان بازار طلا : بهترین فرصت برای خرید است

توصیه بانک آمریکایی به فعالان بازار طلا : بهترین فرصت برای خرید است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، بانک ولس فارگو در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: تصمیم گیری برای انجام مبادلات تجاری بر اساس تیترهای اخبار روزانه، در نهایت نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت. سرمایه گذاران باید استراتژی های سرمایه گذاری داشته باشند و ریسک بازارهای مختلف را در سرمایه گذاری […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، بانک ولس فارگو در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: تصمیم گیری برای انجام مبادلات تجاری بر اساس تیترهای اخبار روزانه، در نهایت نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت. سرمایه گذاران باید استراتژی های سرمایه گذاری داشته باشند و ریسک بازارهای مختلف را در سرمایه گذاری های خود مد نظر قرار دهند.

ولس فارگو در ادامه افزود: از نظر تاریخی هر زمان که بازارهای مالی و سهام با افت چشمگیر روبرو می شود، تقاضا برای دارایی هایی مثل طلا و اوراق قرضه به شدت افزایش می یابد. تنش های سیاسی و نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان نیز عامل مهمی برای رشد تقاضای طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد بود.

چرخه رونق اقتصادی آمریکا در شرایط کنونی ، طولانی ترین روند را از اواسط قرن 19 میلادی داشته است. اقتصاد آمریکا در 126 ماه گذشته با رشد و رونق نسبی روبرو بوده است.

بانک ولس فارگو پیش بینی کرده است که بازار سهام طی سال آینده با نوسانات شدیدی روبرو خواهد شد. گرچه احتمال وقوع رکود اقتصادی وجود دارد ولی این مساله تا 12 ماه آینده به وقوع نخواهد پیوست.

این بانک آمریکایی به سرمایه گذاران توصیه کرده است که سبد سرمایه گذاری خود را برای سال 2020 میلادی به طلا ، اوراق قرضه و سهام کم نوسان اختصاص دهند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.