توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز اتریوم را ترجیح می‌دهند!

توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز اتریوم را ترجیح می‌دهند!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، در نظر گرفتن کاربران به عنوان معیار سنجش افزایش برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز(Dapp) به عنوان مسیری برای پذیرش گسترده‌ی بلاکچین محسوب می‌شود. ساخت برنامه‌های غیر متمرکزی که به اسانی قابل دسترس هستند، یک روش ایده‌ال برای گسترش این سیستم‌ محسوب می‌گردد. هنگامی که مزایای این سیستم همانند امنیت و […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

در نظر گرفتن کاربران به عنوان معیار سنجش

افزایش برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز(Dapp) به عنوان مسیری برای پذیرش گسترده‌ی بلاکچین محسوب می‌شود. ساخت برنامه‌های غیر متمرکزی که به اسانی قابل دسترس هستند، یک روش ایده‌ال برای گسترش این سیستم‌ محسوب می‌گردد. هنگامی که مزایای این سیستم همانند امنیت و معاملات بدون سانسور برای جامعه اشکار شود،  به سختی می‌توان ان‌ها را در میان مخالفان تمرکز زدایی مشاهده کرد.

کاربران تمایل دارند به پلتفرم‌هایی مهاجرت کنند که برنامه‌ی توسعه‌ی قدرتمندی دارند. توسعه‌ی گسترده به معنای هملکرد صحیح سیستم و طیف وسیعی از ویژگی‌ها است. با این وجود داده‌ها نشان می‌دهد که ترون کاربران بیشتری در اختیار دارد و نسبت به سایر رقبا همانند EOS و اتریوم از نظر تعداد کاربران نرخ رشد بالاتری دارد.

با این وجود یکی از کارکنان سابق BitTorrent معتقد است که بلاکچین ترون «تنها یک ماشین بازاریابی است که بر روی لایه‌ی نازکی از تکنولوژی ایجاد شده است.» وی معتقد است که بلاکچین ترون نمی‌تواند ظرفیت شبکه‌ای که ادعا می‌شود را پاسخگو باشد.

تفاوت برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز اتریوم و ترون

تفاوت کیفیت پروژه‌ها در TRON و Ethereum چشمگیر است. اغلب فعالیت‌ها در شبکه‌ی ترون از بازی‌های غیر متمرکز و سبک حاصل می‌شود، در حالی که اتریوم بر روی ساخت برنامه‌هایی که مشکلات مربوط به پذیرش مالی و هویت دیجیتالی را حل می‌کنند تمرکز کرده است.

دلیل ترجیح اتریوم توسط توسعه‌دهندگان درک جامعه‌ی رمزارزی از این موضوع است. هر کسی اتریوم را به عنوان یک پروژه‌ی جدی می‌نگرد که توانایی تغییر جهان را در اختیار دارد و تنها از نظر ظرفیت و توانایی شبکه‌ دچار کاستی است.

از انجایی که مقیاس‌بندی تنها مانع استفاده‌ی گسترده از اتریوم محسوب می‌شود، تیم توسعه‌دهنده به پروژه‌های فردی اجازه می‌دهد بر روی بهبود اکوسیستم اتریوم تمرکز کنند و اتریوم را به شبکه‌ی بهتری تبدیل کنند.

ETH 2.0 با هدف ایجاد تحولی عمیق در قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز، در ژانویه ۲۰۲۰ راه‌اندازی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها